جابه جایی بیش از 300 هزار مسافر در سالروز ارتحال امام راحل با مترو

جابه جایی بیش از 300 هزار مسافر در سالروز ارتحال امام راحل با مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) 393 هزار و 501 نفر با مترو جابه جا شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، دکتر رضا محمدنژاد افزود: از اولین ساعت بهره برداری مترو در روز دوشنبه 14 خرداد 1403 تا پایان مراسم، در تمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه 393 هزار و 501 مسافر به صورت رایگان از مترو استفاده کردند.

وی با بیان اینکه از شب قبل تمهیدات ویژه شرکت بهره برداری مترو برای ارایه خدمات مناسب به مسافران با سرویس دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز شده بود گفت: از ساعت 22 روز سیزدهم تا 5 صبح روز چهاردهم با فاصله هر 30 دقیقه یک قطار اعزام شد که  هزار و 667 نفر از زایران از آن استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دقیق برای ارایه خدمات بهینه به مسافران تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و زایران، فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری از ابتدای صبح امروز تا پایان مراسم، از 7 دقیقه به 5 دقیقه کاهش یافت.

دکتر محمدنژاد گفت: بیشترین آمار مسافری مربوط به خط یک با جابجایی 247 هزار و 907 مسافر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور تسریع تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، 186 قطار فوق العاده اعزام شد تا تمام مسافران بتوانند به راحتی با مترو به مقاصد خود انتقال یابند.

گفتنی است، شرکت بهره برداری مترو تهران هم زمان با برگزاری مراسم، با برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه های فرهنگی در نزدیکی ایستگاه مترو حرم مطهر امام خمینی (ره) از زایران پذیرایی کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابه جایی بیش از 300 هزار مسافر در سالروز ارتحال امام راحل با مترو" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابه جایی بیش از 300 هزار مسافر در سالروز ارتحال امام راحل با مترو"، کلیک کنید.