اوسمار: پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند/ به حرف های غیرفوتبالی استقلالی ها جواب نمی دهیم

اوسمار: پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند/ به حرف های غیرفوتبالی استقلالی ها جواب نمی دهیم

سرمربی پرسپولیس گفت: می دانم فردا هواداران استادیوم را پر می کنند و این مسیولیت ما را بیش ترمی کند و باید یک بازی زیبا مقابل آن ها انجام دهیم

به گزارش آیت البرز، اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس ظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: فردا مهم ترین بازی لیگ مان است. بازی حساس و سختی است جلوی تیمی که فرم بازی کردن شان را نسبت به نیم فصل اول تغییر دادند. بازی سختی داریم و امیدواریم امتیاز بازی را بگیریم و جشن قهرمانی را کنار هواداران مان برگزار کنیم.

او ادامه  داد: می دانم هواداران فردا استادیوم را پر می کنند و این مسیولیت ما را بیش ترمی کند و باید یک بازی زیبا مقابل آن ها انجام دهیم و با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم. امیدوارم همه هواداران انرژی مثبت خود را بفرستند تا با کسب پیروزی به قهرمانی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره گرفتن صدر جدول از استقلال گفت: ما در نیم فصل دوم بیش تر امتیاز گرفتیم. ما تلاش زیادی داشتیم تا به هدفی که داریم برسیم. امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

اوسمار درباره تزلزل در خط دفاعی پرسپولیس و این که آیا این موضوع در بازی فردا مقابل مس رفسنجان خطرناک نیست؟ خاطرنشان کرد: عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت زمین نیست و مربوط به همه تیم است. تمرکز ما بر روی عملکرد کلی تیم و بردن بازی فرداست.

وی درباره صحبت های کادر فنی و بازیکنان استقلال و تاثیر آن بر عملکرد تیمش گفت: جواب سوال شما در برخورد بازیکنان و کادر فنی ما در قبال این صحبت ها بود که هیچ حرفی نزدند. تیم مقابل حرف فنی داشته باشد جواب می دهیم اما درباره مسایل غیرفوتبالی جوابی نمی دهیم و کار و عملکردمان همه چیز را نشان می دهد.

اوسمار درباره این که آیا به پایان تلخ لیگ برای پرسپولیس در صورت نرسیدن به عنوان قهرمانی فکر کرده یا خیر؟ گفت: هیچ وقت این فکر در ذهن من و تیم نیامده و فقط به هدف مان فکر می کنیم. بهتر بود درباره بردهای تیم ما و حضور در صدر جدول سوال می کردید تا این که بخواهید درباره از دست رفتن قهرمانی سوال کنید.

او درباره این که اگر بازی فردا را از دست بدهد نیز درباره داوری صحبت نمی کند؟ خاطرنشان کرد: دوباره این رویه را ادامه می دهم و خواهید دید هر اتفاقی چه به نفع یا ضرر ما بیفتد درباره داوری حرف نمی زنم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که مهم ترین درس او از سرمربیگری پرسپولیس چه بوده است؟ اظهار کرد: در دو سال اخیر تجربیاتم را با خودم به فصل بعد می برم و فصل بعد می توانم مربی بهتری شوم.

پایان خبر آیت البرز

اوسمار: پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند/ به حرف های غیرفوتبالی استقلالی ها جواب نمی دهیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوسمار: پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند/ به حرف های غیرفوتبالی استقلالی ها جواب نمی دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوسمار: پرسپولیسی ها استادیوم را پر می کنند/ به حرف های غیرفوتبالی استقلالی ها جواب نمی دهیم"، کلیک کنید.