تاکید استاندار لرستان بر رفع اختلافات ملکی برخی ادارات در طرح مولدسازی

تاکید استاندار لرستان بر رفع اختلافات ملکی برخی ادارات در طرح مولدسازی

به گزارش آیت البرز لرستان ، ابوطالب شفقت در کارگروه طرح مولد سازی در استانداری لرستان گفت : در طرح مولدسازی اصل بر این است که هر کدام از دستگاههای اداری زمین یا ملک بلااستفاده ای دارند در مسیر مولد سازی قرار داده و پس از اخذ مجوزها نسبت به فروش آنها اقدام نماید .

وی افزود : فروش املاک مازاد دستگاههای اجرایی استان بایستی برای استان ارزش افزوده ایجاد نمایند سپس واگذار گردند و منابع حاصله برای همان دستگاه هزینه گردد.

استاندار لرستان تصریح کرد : املاک و دارایی های مازاد پس از فروش بایستی ترجیحاً کاربری به نفع عموم داشته باشند و با ارزش واقعی و کارشناسی شده بفروش برسند .

شفقت با تاکید بر برنامه ریزی مدیران جهت فروش املاک مازاد خود افزود : مدیران هر دستگاه که دارایی های مازاد خود را به کارگروه مولد سازی معرفی نمودند می بایست برنامه ریزی اصولی و مدونی برای چگونگی فروش این املاک داشته باشند و طبق برنامه طرح مولدسازی را اجرا نمایند .

استاندار لرستان عنوان نمود: فرایند قیمت گذاری زمینها یا املاک مازاد طبق قوانین و دستورالعمل های ابلاغی طرح مولد سازی و بصورت کاملاً کارشناسی شده انجام خواهد پذیرفت تا از منابع حاصل از فروش املاک در راستای توسعه و پیشرفت و همچنین تکمیل پروژه های نمیه تمام مصرف شوند .

وی همچنین در مورد اختلاف ملکی برخی دستگاههای اجرایی گفت: در خصوص دارایی های معرفی شده به کارگروه مولدسازی که اختلاف ملکی دارند بایستی ابتدا در جلساتی مدیران مربوطه مذاکره نموده و به توافق برسند و پس از رفع اختلافات و تعیین مالکیت دارایی ها، سپس فرآیند مولد سازی آنها نیز عملیاتی گردد .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید استاندار لرستان بر رفع اختلافات ملکی برخی ادارات در طرح مولدسازی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید استاندار لرستان بر رفع اختلافات ملکی برخی ادارات در طرح مولدسازی"، کلیک کنید.