ساخت 32 هزار کلاس در دولت سیزدهم

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور مطرح کرد؛

ساخت 32 هزار کلاس در دولت سیزدهم

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دولت شهید رییسی 32 هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان شد که 54 درصد این مدارس با مشارکت خیران ساخته شده است.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، حمیدرضا خان محمدی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح پنجشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان همدان اظهار کرد: انسجام خیران در کنار مسیولان استان همدان نشان از توجه به آینده ای قوی است.

وی با اشاره به اینکه شهید رییسی خیران را شریک دولت می دانست، افزود: ایشان همواره در حوزه مدرسه سازی تاکید داشتند زمینه حضور خیرین و مشارکت آنها برای ساخت مدارس را مهیا کنید.

خان محمدی ادامه داد: شهید رییسی همواره در مراسم افتتاحیه مدارس درس در مناطق محروم حضور پیدا می کرد و نگاهش به خیران درس آموز بود. همچنین ایشان در افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور حضور پیدا کرد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه هیچ سرمایه گذاری بالاتر از مدرسه سازی ها نیست، گفت: در دولت شهید رییسی ساخت هنرستان ها رشد 400 درصدی داشت.

وی با اشاره به اینکه مدرسه محل فرهنگ سازی است و خیران نگین انگشتر ایران زمین هستند، یادآور شد: استان همدان توفیق داشتن مدرسه ای به اسم شهید سلیمانی را دارد که کلنگ مدرسه را این شهید بزرگوار بر زمین زدند.

ساخت 32 هزار کلاس در دولت سیزدهم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت 32 هزار کلاس در دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت 32 هزار کلاس در دولت سیزدهم"، کلیک کنید.