ایرانی ها «ملکه وی هونگران» را به عرصۀ بازیگری برمی گردانند!

به گزارش خبرگزاری آیت البرز، وبسایت کره ای «هانکیونگ» اخیرا مطلبی با تیتر «شهرت در ایران؛ بازگشت باشکوه بازیگر کره ای بعد از 13 سال» منتشر کرده است. در این مطلب آمده است که لی سه اون، بازیگر کره ای سریال «امپراتور افسانه ها»، به دلیل علاقه و توجهی که بعد از 13 سال از مخاطبان ایرانی دریافت کرده، دوباره به فکر بازگشت به عرصۀ فیلم و سریال افتاده است.

به گزارش فرادید؛ در این مطلب که در ژانویه 2024 منتشر شده می خوانیم:

بازیگر زن کره ای، لی سه اون، با موج جدیدی از محبوبیت در خاورمیانه، به خصوص ایران، روبرو شده است. پخش دوباره سریال تاریخی کره ای «امپراتور افسانه ها» از تلویزیون ایران پس از 13 سال، بار دیگر توجه مخاطبان را به این سریال و به خصوص بازی لی سه اون در نقش «ملکه وی هونگ ران» جلب کرده است.

سریال «امپراتور افسانه ها» یا «شاه گان چوگو» که در سال 2010 ساخته و پخش شد، به عنوان یکی از سریال های پیشگام در ژانر تاریخی حماسی شناخته می شود و در زمان پخش خود در کره جنوبی نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفت. لی سه اون در این سریال نقش ملکه وی هونگ ران، همسر پادشاه گوانگ جونگ را بازی می کرد. بازی قوی و شخصیت جذاب او در این نقش، نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرده بود.

ایرانی ها «ملکه وی هونگران» را به عرصۀ بازیگری برمی گردانند!

اکنون، پخش دوباره این سریال در ایران، دریچه ای جدیدی از محبوبیت برای لی سه اون را در میان مخاطبان بین المللی گشوده است. شخصیت قوی و زیبایی بی نظیر او در نقش ملکه وی هونگ ران، نظر مخاطبان ایرانی را جلب کرده و او را به یک ستاره نوظهور در این کشور تبدیل کرده است.

بازتاب محبوبیت در فضای مجازی
محبوبیت ناگهانی لی سه اون در ایران در فضای مجازی نیز بازتاب گسترده ای داشته است. بسیاری از طرفداران ایرانی در شبکه های اجتماعی به تمجید از بازی او در «امپراتور افسانه ها» پرداخته اند و خواهان حضور دوباره او در عرصه بازیگری هستند. این موج توجه، منجر به افزایش فالوورهای او در شبکه های اجتماعی شده است.

بازگشت به عرصه بازیگری
با توجه به این محبوبیت جدید، لی سه اون که مدتی است کم کار بوده، انگیزه جدیدی برای بازگشت به عرصه بازیگری پیدا کرده است. او اخیرا در مصاحبه ای اذعان داشت که از استقبال گرم مردم ایران از این سریال و شخصیت ملکه وی هونگ ران شگفت زده و خوشحال شده است. او همچنین قول داده که به زودی با فعالیت های جدید در عرصه بازیگری، بار دیگر به دیدار مخاطبان خود برود.

لی سه اون سال جدید را با حضور در یک برنامه تلویزیونی کره ای که در 19 ژانویه پخش شد، آغاز کرد. او در این برنامه، به عنوان مهمان حضور یافت و به گفتگو درباره حرفه بازیگری خود و همچنین محبوبیت ناگهانی اش در ایران پرداخت.

ایرانی ها «ملکه وی هونگران» را به عرصۀ بازیگری برمی گردانند!

به نظر می رسد که لی سه اون با این موج جدید محبوبیت، در آستانه یک دوران پرفروغ در حرفه بازیگری خود قرار دارد. استعداد و زیبایی او، در کنار تعهدش به کارش، او را به گزینه ای ایده آل برای نقش های مختلف تبدیل می کند. بدون شک، در ماه ها و سال های آینده شاهد درخشش بیشتر این ستاره کره ای در عرصه بین المللی خواهیم بود.

22057

ایرانی ها «ملکه وی هونگران» را به عرصۀ بازیگری برمی گردانند!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایرانی ها «ملکه وی هونگران» را به عرصۀ بازیگری برمی گردانند!" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایرانی ها «ملکه وی هونگران» را به عرصۀ بازیگری برمی گردانند!"، کلیک کنید.