خرید پشتی سنتی با طراحی دست بافت و با کمترین قیمت

پشتی سنتی ایرانی با طرح فرش های اصیل

پشتی ماشینی ایرانی محصولی باکیفیت و جذاب برگرفته از طرح های فرش اصیل ایرانی همچون فرش نایین و اصفهان است. این محصول 1200 شانه بوده و در تراکم 3600 تولید می شود. به دلیل بالا بودن شانه و تراکم این پشتی سنتی ایرانی، این طرح از ظرافت بی نظیری در نقشه برخوردار است و بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.

خرید پشتی سنتی با طراحی دست بافت و با کمترین قیمت

دیگر مزیت مهم پشتی سنتی که در تصویر می بینید استفاده از الیاف درجه یک در بافت آن است. نخ اکریلیک دارای بهترین کیفیت و بالاترین دوام و پایداری می باشد که این محصول به خوبی از آن بهره مند شده است. این الیاف هیت ست می شوند و پرزدهی ندارند. از این رو استفاده از این پشتی ماشینی بسیار راحت و مطلوب می باشد.

رنگ های زمینه زیبا و پرفروش

پشتی سنتی ایرانی در دو رنگ کرم و آبی اطلسی یا آبی نفتی تولید می شود. این رنگ ها جزء رنگ های بسیار چشم نواز و پرفروش فرش ماشینی می باشد. پشتی رنگ کرم که همواره مد است و هیچ گاه تازگی خود را از دست نمی دهد. رنگ آبی اطلسی یا آبی نفتی این محصول هم بسیار خاص و زیبا است و می توان آن را با فرش آبی اطلسی، آبی و آبی کاربنی ست کرد.

به دلیل برخورداری از طیف خاصی از رنگ آبی در این پشتی سنتی ایرانی که به رنگ آبی نفتی و دودی شبیه است می توان این محصول را با فرش دودی، زغالی و نقره ای هم هماهنگ کرد. بدین ترتیب با خرید پشتی ماشینی دیزاینی بسیار شیک و منحصر به فرد خواهید داشت.

دکور کردن پشتی سنتی با انواع فرش ماشینی

طرح این محصول دارای ترنج و لچک در بوم و حاشیه زیبا در اطراف آن ها است. به همین دلیل می توان گفت این پشتی سنتی ایرانی به راحتی با غالب نقشه های ترنج دار فرش ماشینی قابل ست شدن خواهد بود. در واقع در صورتی که بتوانید رنگ آن را هماهنگ کنید، نقشه ها به راحتی با آن دکور می شود. همان طور که در قسمت قبل در مورد رنگ این محصول توضیح دادیم می توانید آن را با فرش های جدید که غالبا با طیف خاکستری تولید می شوند به راحتی ست کنید و چیدمان منحصر به فردی ایجاد کنید.

پشتی سنتی ایرانی در دو نوع الیافی و یونولیتی

داخل پشتی سنتی ماشینی به دو صورت پر می شود. هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و شما می توانید با توجه به اولویت و سلیقه شخصی یکی از این دو را انتخاب کنید. پشتی هایی که با الیاف پر می شوند حالت سنتی تری دارند و دور آن دوخته می شود. به همین دلیل برای نظافت و شست و شو می توانید آن را به صورت روشویی با شامپو فرش تمیز کنید.

پشتی سنتی ایرانی با یونولیت پر می شود اما زیپ دار است. به همین دلیل شما می توانید راحت تر نظافت آن ها را انجام دهید. اما باز هم توصیه می شود این محصول را نیز روشویی کنید تا رطوبت کمتر در آن نفوذ کند و زودتر خشک شود.

در صورتی که آلودگی در پشتی نفوذ کند بهتر است شست و شوی آن را به قالیشویی بسپارید تا خوب رطوبت گیری شود. به خصوص در مورد پشتی سنتی پر شده با الیاف که باید مواد داخلی آن هم کاملا خشک شود تا دوام محصول بیشتر باشد.

روش نگه داری از پارچه های ترمه در پشتی شاه شین :

از جمله نکاتی که باعث می شود رنگ پارچه های شاه نشین از بین برود و از میزان زیبایی آن ها کاسته شود، قرار دادن آن ها زیر نور آفتاب است . در صورتی که به شاه نشین های ترمه علاقه مند هستید، آن ها را زیر سقف قرار داده و از گذاشتن آن ها زیر نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید.
در صورتی که تصمیم به شستشوی ترمه های شاه نشین را دارید، از آب داغ استفاده نکنید. شوینده های قوی و آب داغ می تواند به ترمه های شما آسیب برساند.
برای شستشوی پشتی و بالشت ها از شامپو فرش استفاده کنید. و برای شستشوی تشک باید ترمه آن را بخارشویی کنید.

خرید پشتی سنتی شاه نشین

یزد ممنتو به صورت تخصصی افتخار حضور در تولید با کیفیت شاه نشین های سنتی با طرح ترمه، مخمل، ابریشم و گلیم را داشته است. و بصورت رایگان سفارش شما را ارسال می کند. این اطمینان به شما داده می شود که تمام کالاهای تولیدی دارای ضمانت 2 ساله و ضمانت اصالت کالا بوده و با قیمتی مناسب تقدیم حضورتان شود.

خرید پشتی ماشینی با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی فرشخونه

فروش در فرشخونه با ارسال رایگان انجام می شود. از این رو می توان گفت این محصول باز هم برای شما به صرفه تر خواهد بود. امکان خرید با بیعانه علاوه بر تسویه هنگام سفارش وجود دارد. بدین ترتیب اگر شما مایل هستید تسویه محصول را درب منزل انجام دهید می توانید هنگام سفارش محصول مبلغ بیعانه را واریز کرده و سپس هنگام تحویل آن تسویه را انجام دهید.

قیمت شاه نشین

برای خرید پشتی سنتی شاه نشین، لازم است تا به نکات مهمی توجه داشته باشید؛ چرا که مجموعه این نکات در قیمت نهایی، موثر هستند. این ویژگی ها را بطور خلاصه ذکر می کنیم:

  • ست شاه نشینِ مورد نظر شما چند تکه است؟ 5 یا 7 یا 9 تکه؟ این گزینه به تنهایی، عامل مهمی در تعیین قیمت شاه نشین است.
  • جنس پارچه: پارچه هایی که از ابریشم، مخمل و با روکش آب طلا بافته می شوند، مسلما قیمت بالاتری نسبت به پلی استر و نخ های معمولی دارند.
  • تراکم بافت: هرچه میزان تراکم بافت پارچه بالاتر باشد، به معنای کیفیت و طول عمر بیشتر پارچه است.
  • جنس الیاف داخل پشتی ها: الیاف مرغوب دارای قیمت بالاتری هستند.
  • برند تولیدکننده شاه شین: مسلما یک برند معروف دارای محصول گرانتری نسبت به یک تولیدکنندۀ گمنام و ناشناس است.
  • تعداد رنگ های پارچه: پارچه ها دارای طیف رنگی از یک تا 16 رنگ هستند. این طیف رنگی منحصر به کیفیتِ بخصوصی نیست. بدین معنی که هم پارچه های باکیفیت و هم معمولی، می توانند دارای رنگ های کمتر یا بیشتری باشند. معمولا پارچه هایی با رنگ های بیشتر، قیمت های گرانتری نیز خواهند داشت.
  • طرح پارچه: برخی از طرح های پرطرفدار همچون پشتی سنتی شاه نشین ترمه، نسبت به سایر طرح ها دارای قیمت بالاتری هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید پشتی سنتی با طراحی دست بافت و با کمترین قیمت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید پشتی سنتی با طراحی دست بافت و با کمترین قیمت"، کلیک کنید.