واکنش پیکان به رفتار عجیبش: به دنبال توجیه نیستم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم

واکنش پیکان به رفتار عجیبش: به دنبال توجیه نیستم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم

هافبک جوان تیم فوتبال پیکان گفت: به دنبال توجیه رفتارم نیستم و بابت اتفاق پیش آمده از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم.

به گزرش خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، باشگاه پیکان نوشت؛  در آخرین دقایق دیدار فولاد و پیکان، اتفاق شوکه کننده ای رقم خورد که زیبنده فوتبال خوزستان نبود. در این بازی توپ جمع کن های ورزشگاه فولادآرنا، نقش تعیین کننده ای در ثبت یک امتیاز به سود تیم شهرشان داشتند. هر بار که توپ از زمین بیرون می رفت، آنها از بازگرداندن توپ به مسابقه طفره می رفتند تا زمان بازی را تلف کنند. این اتفاق باعث شد دقایق زیادی از زمان مسابقه جذاب فولاد و پیکان از بین برود. 

در یکی از این صحنه ها، توپ جمع کن در نقطه کرنر جنوبی، به جای پرت کردن توپ به داخل زمین، آن را به پشت دروازه انداخت. جواد آزاده برای جلوگیری از اتلاف وقت، خودش رفت و توپ را آورد، اما در بازگشت به زمین، این توپ جمع کن به سمت آزاده رفت و با فحاشی و رفتار های خارج از عرف، سد راه هافبک پیکان شد. در ادامه، آزاده مجبور به واکنش شد و با کارت قرمز داور از زمین بیرون رفت. 

آزاده در این مورد گفت: در آن لحظات، گرمای شدید هوا، رفتار غیرعادی آن توپ جمع کن و همچنین نتیجه بازی که به سود حریف بود، تمرکزم را از بین برد. چند بار از آن توپ جمع کن خواستم به بازی آرامش بدهد، اما او رفتارهایش را ادامه داد و من هم واکنش نشان دادم. البته به دنبال توجیه رفتارم نیستم و این کار را تایید نمی کنم و بابت آن از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم، اما چرا یک توپ جمع کن باید تا این حد بر سرنوشت مسابقه فولاد و پیکان تاثیرگذار باشد. 

این هافبک جوان و آینده دار افزود: کسانی که مرا می شناسند، می توانند این موضوع را عنوان کنند که هرگز از کوره در نمی روم و تلاش می کنم همواره بازیکن آرام و منضبطی باشم، اما گاهی اوقات، مسایلی خارج از زمین فوتبال رقم می خورد که صبر و طاقت هر بازیکنی را به نهایت می رساند. امیدوارم دیگر در بالاترین سطح فوتبال ایران یعنی لیگ برتر شاهد رقم خوردن چنین اتفاقاتی نباشیم و هر کسی که اطراف زمین حضور دارد، کارش را به درستی و با دقت انجام دهد. 

جواد آزاده در مورد بازی با فولاد هم گفت: یک رقابت نزدیک را شاهد بودیم. ما ابتدا با ارایه بازی خوب و پیاده سازی تفکرات کادرفنی از حریف پیش افتادیم، اما شرایط بازی باعث شد نتیجه به سود فولاد برگردد. با این حال، بازیکنان ما ناامید نشدند و حتی با وجود اخراج من و 10 نفره شدن تیم، تا آخرین دقایق جنگیدند و موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند. من از همه بازیکنان متشکرم که نگذاشتند جای من در زمین خالی بماند. 

بازیکن شماره 66 پیکان در نهایت اضافه کرد: شنبه شب رقابت سخت و حساسی مقابل استقلال داریم. به نظرم بازی زیبایی در پیش است. ما برای رسیدن به امتیاز تلاش می کنیم. حق پیکان این بود که در بهترین رتبه جدول جای بگیرد ولی اسیر اتفاقات شدیم. حالا هم فرصت مناسبی وجود دارد که شایستگی های پیکان مقابل استقلال به نمایش دربیاید. در این بازی، محروم هستم، اما مطمینم بازیکنان ما، بهترین نتیجه ممکن را رقم می زنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش پیکان به رفتار عجیبش: به دنبال توجیه نیستم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش پیکان به رفتار عجیبش: به دنبال توجیه نیستم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم"، کلیک کنید.