تردد 790 هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای سال جاری

تردد 790 هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای سال جاری

به گزارش خبرگزاری آیت البرز از آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی در رابطه با تردد مسافر از پایانه های مرزی استان گفت: میزان تردد در 2 ماهه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 20,62 درصدی داشته است.

وی با اشاره به تداوم افزایش امکانات در پایانه های مرزی استان جهت تسهیل و تسریع تردد مسافرین گفت: تردد مسافر در پایانه های مرزی استان به صورت روان در حال انجام است و به تفکیک در این مدت، 574 هزار و 876 مسافر ایرانی و بیش از 213 هزار مسافر خارجی ورود و خروج خود را ثبت کرده اند.

دست نشان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه امسال ، 363 هزار 993 مسافر از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان با بیش از 244 هزار ورود و خروج مسافر رتبه اول تردد را در بین 6 پایانه مرزی استان دارد و بعد از ان نیز پایانه مرزی رازی با 228 هزار و 764 مسافر و پایانه مرزی سرو با بیش از 163 هزار تردد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

این مقام مسیول خاطر نشان کرد: در سال جاری درمجموع 2286 دستگاه ناوگان مسافری اقدام به جابجایی مسافر از پایانه های مرزی استان کردند که از این میزان 1155 دستگاه به کشور وارد و 1131 دستگاه نیز از کشور خارج شدند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد 790 هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای سال جاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد 790 هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای سال جاری"، کلیک کنید.