دختران پرسپولیسی شاکی شدند؛ چرا برای استقلالی ها اینطور بود؟

دختران پرسپولیسی شاکی شدند؛ چرا برای استقلالی ها اینطور بود؟

به گزارش خبرگزاری آیت البرز؛ یکی از بانوان پا به سن گذاشته که به همراه دخترش برای تماشای بازی پرسپولیس با شمس آذر از تهران به قزوین سفر کرده است گفت: به عشق پرسپولیس سختی این سفر را متوجه نشدم. بلیت هم گران بود اما بخاطر اینکه دوست داشتیم بازی را تماشا کنیم پرداخت هزینه بلیت را قبول کردیم.

این بانوی پرسپولیس در مورد در مورد شرایط بلیت فروشی افزود: از سایت خریدیم و چون دخترم هوادار پرسپولیس است خیلی تهیه بلیت سخت نبود.

وی در مورد پیش بینی نتیجه بازی تصریح کرد: من فکر می کنم پرسپولیس 2 بر یک پیروز می شود.

2 بانوی پرسپولیسی دیگر در که حال ورود به ورزشگاه بودند در خصوص پیش بینی این بازی گفتند: بازی سختی داریم ولی صد درصد می بریم. استقلال هم انشالله می بازد و ما صد درصد قهرمانیم. بازی قبل کار خودمان را کردیم. اورونوف و عالیشاه گل می زنند.

این 2 هوادار درباره بازی شرایط بلیت فروشی با گلایه اظهار کردند: برای این بازی خیلی قیمت ها را بالا بردند. بازی استقلال و شمس آذر 75 هزار تومان بود اما حالا برای بازی پرسپولیس 250 هزار تومان قیمت گذاشتند.

251 251

دختران پرسپولیسی شاکی شدند؛ چرا برای استقلالی ها اینطور بود؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دختران پرسپولیسی شاکی شدند؛ چرا برای استقلالی ها اینطور بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دختران پرسپولیسی شاکی شدند؛ چرا برای استقلالی ها اینطور بود؟"، کلیک کنید.