مگر می توان انسان هایی همچون آیت الله رییسی و آل هاشم پیدا کرد

مگر می توان انسان هایی همچون آیت الله رییسی و آل هاشم پیدا کرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با بیان اینکه شهدای خدمت پاک و کاری بودند، عنوان کرد: مگر می توان همانند آیت الله رییسی و آیت الله آل هاشم پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، خادم الرضا شهید سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در سالن آیت الله خامنه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر به بیان ویژگی های مثالزدنی شهید رییسی مانند اخلاص، روحیه مردمی، ولایتمداری و جهادی بودن ایشان پرداخت و آیت الله رییسی را الگویی اسلامی و جهادی برای مدیران دانست.

سید غلامرضا حسینی پور قاسم آبادی با بیان اینکه برکات و اثرات شهید رییسی از ابراهیم رییسی بیشتر خواهد بود، ادامه داد: شهادت قسمت افرادی می شود که زندگی شان خدایی و شهدایی باشد، رنگ خدا را در زندگیمان بیشتر کنیم تا عاقبت بخیر شویم.

وی با اشاره به عظمت و بزرگواری شهدای خدمت افزود: چه حرف هایی که پشت شهید رییسی نمی زدند و چه فداکاری ها و ازجان گذشتگی هایی که این مرد بزرگ بدون توجه به آن حرف ها انجام می داد، چقدر این مرد پاک و کاری بود، ما مانند آیت الله آل هاشم را مگر می توانیم پیدا کنیم، این مرد چقدر مردمی بود، بین اقشار مردم، دانشجویان، استادان و کسبه حضور داشت، این دیپلمات بزرگ یعنی دکتر امیرعبداللهیان و همچنین شهید مالک رحمتی استاندار جوان که هرچقدر از آنها تعریف و تمجید کنیم زبان قاصر است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «رفتن این شهدای خدمت هیچ خللی در کار دولت و کشور ایجاد نمی کند.» امام خمینی(ره) هم فرموده بودند: «اگر رجایی رفت خدا هست اگر این رییس جمهور محبوب و مردمی رفت ما خدای اینها را داریم ما دلمان به عنایات الهی و دعای معصومین قرص است، لیکن از درگاه خداوند متعال درخواست می کنیم این خلا را به نحو احسن برای ما جبران بفرماید و در نهایت همه ما را عاقبت بخیر کند.»

مگر می توان انسان هایی همچون آیت الله رییسی و آل هاشم پیدا کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مگر می توان انسان هایی همچون آیت الله رییسی و آل هاشم پیدا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مگر می توان انسان هایی همچون آیت الله رییسی و آل هاشم پیدا کرد"، کلیک کنید.