پوتین فرمان مصادره اموال آمریکا در روسیه را امضا کرد

پوتین فرمان مصادره اموال آمریکا در روسیه را امضا کرد

رییس جمهور روسیه فرمانی را امضا کرد که به موجب آن قرار است اموال آمریکا در کشورش برای جبران خسارت ناشی از اقدام مربوطه شناسایی و استفاده شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، بر اساس فرمانی که امروز پنجشنبه به امضای ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه رسید، مسکو دارایی های ایالات متحده از جمله اوراق بهادار را که می تواند به عنوان جبران خسارات ناشی از هرگونه توقیف دارایی های مسدود شده کرملین در ایالات متحده مورد استفاده قرار گیرد، شناسایی خواهد کرد.

بر اساس اعلام ای رسانه، مذاکره کنندگان گروه- 7 چندین هفته است که در حال رایزنی در مورد چگونگی استفاده از دارایی های مالی روسیه از جمله ارزهای اصلی و اوراق قرضه دولتی به ارزش 300 میلیارد دلار هستند.

این دارایی ها اندکی پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در فوریه 2022 مسدود شده بودند.

در فرمان امروز پوتین آمده است که فدراسیون روسیه یا بانک مرکزی این کشور می توانند به دادگاه روسیه درخواست دهند تا مشخص کند که آیا اموال آنها در آمریکا به طورغیرقانونی توقیف شده است یا خیر. آن وقت است که این دادگاه می تواند حکم صادر کند تا از اموال و دارایی های فهرست شده آمریکا در روسیه استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوتین فرمان مصادره اموال آمریکا در روسیه را امضا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوتین فرمان مصادره اموال آمریکا در روسیه را امضا کرد"، کلیک کنید.