مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت یک تشییع معمولی نبود

حجت الاسلام اژه ای:

مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت یک تشییع معمولی نبود

حجت الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه گفت: مراسم تشییع پیکر های مطهر شهدای خدمت در تبریز، قم و تهران، یک تشییع معمولی نبود؛ بلکه به مثابه یک راهپیمایی و تجدید میثاق مردمی با آرمان های امام و رهبری بود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در منازل شهیدان «امیر سرتیپ دوم سید طاهر مصطفوی» و «امیر سرتیپ دوم محسن دریانوش» خلبانان بالگرد سانحه دیده رییس جمهور شهید حضور پیدا کرد و از خانواده های معظم این شهیدان تفقد کرد.

اژه ای در این دیدارها گفت:  مراسم تشییع پیکر های مطهر شهدای خدمت در تبریز، قم و تهران، یک تشییع معمولی نبود؛ بلکه به مثابه یک راهپیمایی و تجدید میثاق مردمی با آرمان های امام و رهبری بود و نشان داد که مردم ما همچنان شهیدپرور و ارداتمند شهدا هستند.

وی افزود: قطعاً خنّاسان و معاندان با مشاهده شکوه و عظمت حضور مردمی در تشییع پیکر های مطهر شهدای خدمت، واقف شده اند که ملت ما با مسیر نورانی شهادت عهدی ناگسستنی دارند و شهید و شهادت برای مردم ما مایه عزت و شوکت است.

حجت الاسلام محسنی اژه ای طی سخنانی در منزلِ ساده خلبان شهید سید طاهر مصطفوی، شهادت را هنر مردان خدا و از برترین رزق های معنوی دانست و برای آن شهید والامقام، علوّ درجات را از پیشگاه خداوند مسیلت کرد.

رییس دستگاه قضا همچنین در واکنش به سخنان فرمانده پایگاه شکاری شهید لشگری مهرآباد که از همرزمان شهیدان مصطفوی و دریانوش است، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر های مطهر شهدای خدمت در تبریز، قم و تهران، یک تشییع معمولی نبود؛ همچنین مراسم تشیع شهدای خدمت در تبریز یک تشییع بی سابقه بود و مردم تبریز چنین بدرقه ای را به یاد ندارند؛ در قم نیز از مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر حضرت معصومه (س)، جمعیت تشییع کنندگان موج می زد؛ در تهران نیز حتی در خیابان های اطراف دانشگاه تهران هم تردد به سبب کثرت جمعیت، دشوار بود و همگان شاهد شکوه و عظمت حضور مردمی در تشییع اَبدان مطهر شهدای خدمت و رییس جمهور شهید بودند.

مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت یک تشییع معمولی نبود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت یک تشییع معمولی نبود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت یک تشییع معمولی نبود"، کلیک کنید.