ممنوعیت به کارگیری اتباع در مراکز تره بار شهرداری تهران
بختیاری زاده در گفتگو با آیت البرز خبر داد؛
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: بکارگیری اتباع در مراکز میوه و تره بار شهرداری ممنوع است و بخش خصوصی حق استفاده از اتباع در این مراکز را ندارد.
مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، اظهار کرد: تخریب و بازسازی مراکز میوه و تره باری که چند سالی از ساخت آنها گذشته است و شاید ساختار ساختمان این مراکز مقداری فرسوده شده است، در دستور کار ما قرار دارد و سالی چند عدد از این مراکز را مورد تخریب و بازسازی قرار می دهیم.
وی تصریح کرد: سال گذشته کار تخریب 3 مرکز میوه و تره بار شهر تهران شامل بازار میوه و تره بار لویزان، بازار فدک و همچنین بازار میوه و تره بار آذرشهر انجام شد و کار بازسازی این مراکز در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سال جاری هم 4 مرکز میوه و تره بار دیگر مورد تخریب و بازسازی واقع خواهد شد و 3 بازار دیگر از این مراکز نیز در دستور توسعه قرار دارند و این مراکز به مرور اعلام خواهد شد.
مدیریت همه مراکز تره بار شهرداری توسط بخش خصوصی
بختیاری زاده همچنین یادآور شد: در سال گذشته کار بهسازی بنای 15 مرکز میوه و تره بار نیز اجرایی شد و امسال نیز 30 بازار در لیست دستور بهسازی قرار گرفته اند و اگر توفیق داشته باشیم بازار های میوه و تره باری که وضعیت نامناسب دارند، امسال بهبود پیدا می کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 300 بازار میوه و تره در شهر تهران فعال هستند و با توجه به برنامه ریزی که داریم اگر که به مشکلی برخورد نکنیم تلاش ما این است که 40 بازار میوه و تره بار جدید به این مراکز اضافه کنیم و بحث خدمات رسانی خود را بیش از پیش گسترش بدهیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: همه غرفه های فعال در سازمان میوه و تره بار میادین توسط بخش خصوصی مدیریت می شوند و بیشترین مشارکت شهرداری تهران با بخش خصوصی را ما در سازمان میادین با بخش خصوصی و مردم داریم.
بختیاری زاده با اشاره به فعالیت 2 هزار و صد غرفه در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، اضافه کرد: بهره بردار همه این غرفه ها بخش خصوصی است و ما هم با دقت بسیار بر عملکرد و نحوه خدمت رسانی غرفه دار های بخش خصوصی نظارت داریم.
ممنوعیت بکارگیری اتباع در بازار های میوه و تره بار شهرداری
وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا بکارگیری اتباع بیگانه در داخل مراکز مدیریت میادین میوه و تره بار مجاز است یا خیر، خاطرنشان کرد: بکارگیری اتباع در این مراکز کاملا ممنوع است و بخش خصوصی حق استفاده از اتباع را ندارند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یادآور شد: عموما از بکارگیری اتباع در مراکز میوه و تره بار شهرداری تهران جلوگیری می شود، اما خب در بخش های پشتیبانی و … خارج از بازار ها از این افراد بکارگیری می کنند.
ثبت و پیگیری شکایات مردمی به صورت آنلاین و لحظه ای
بختیاری زاده تاکید کرد: همکاران ما به صورت آنلاین در بازار های میوه و تره بار به نوع خدمت رسانی و شکایات مردمی و گلایه های احتمالی آنها رسیدگی می کنند و مردم در لحظه برخورد با هر موردی که از مراکز میوه و تره بار شکایت دارند، می توانند به مدیریت مجموعه مراجعه و شکایت خود را بیان کرده و شاهد رسیدگی به آن باشند.
وی خاطرنشان کرد: فارغ از مراجعه حضوری مشتریان محترم مراکز میوه و تره بار شهرداری برای طرح شکایت، افراد می توانند در سامانه های شهرداری نیز شکایت خود را ثبت کرده و ما هم بلافاصله پس از ثبت و مشاهده شکایت موارد را پیگیری می کنیم و جدای از آن ما بحث ((کیو آر کد)) ها را در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران راه اندازی کردیم و این بخش به طور کد اختصاصی برای هر غرفه ای فعال است و مردم می توانند نظرات و شکایات خود را برای عملکرد غرفه های مختلف ثبت کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اضافه کرد: سال گذشته تقریبا میزان شکایات مردمی از این مراکز نصف شده است و سعی کردیم که کیفیت محصولات و کالا های تمام بازار های میوه و تره بار شهرداری در شهر تهران با هم یکسان باشد.
بختیاری زاده یادآور شد: ما همواره در تلاش هستیم تا میوه و تره بار و اقلام مورد عرضه در مراکز میوه و تره بار شهرداری تهران را با کیفیت بیشتر و قیمت کمتر از سایر مراکز عرضه در دیگر نقاط پایتخت به مردم ارایه بدهیم.