مافیای فوتبال هم حریف سربازان نیروی زمینی نشد

مافیای فوتبال هم حریف سربازان نیروی زمینی نشد

به گزارش خبرگزاری آیت البرز؛ دکتر مسیب زاده مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در مورد صعود این تیم به لیگ آزادگان گفت:خدا را شاکرم که ثمره حمایت های فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تلاش کادرفنی، بازیکنان و مجموعه تیم نتیجه داد و مقتدرانه به لیگ دسته

اول صعود کردیم. اعتقاد دارم از همین امروز کارمان برای حضور در فصل آینده لیگ آزادگان آغاز شده است. مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در ادامه گفت:
ما ثابت کردیم که می توان با سلامت کاری، اتحاد و حداقل هزینه فعل خواستن را به خوبی صرف کرد. مجموعه باشگاه نیروی زمینی به دور از هر گونه حاشیه و پرهیز از اتفاقات ناخوشایند فوتبالی عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد.ما این قهرمانی را به خانواده بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم و خدا را سپاس می گوییم که شرمنده این عزیزان نشدیم.
مسیب زاده افزود:
مجموعه ما تمام تمرکزش را به مسایل فنی داخل زمین معطوف کرد و همین هم باعث شد تا مافیای فوتبال و کسانی که با پرداختن به مسایل غیرفنی به روح ورزش خدشه وارد می کنند هم حریف شان نشود.
مسیب زاده در پایان گفت:
وظیفه خود می دانم از عزیزانی که به برگزاری منظم بازی ها کمک کرده و سعی در فراهم کردن بستری مناسب برای تمام تیم ها داشتند هم تشکر کنم. همچنین مراتب قدردانی ام از اصحاب رسانه که در این هیاهوی رقابت های لیگ برتر توجهی خاص به هفته های پایانی لیگ داشتند را هم اعلام دارم.

257 251

مافیای فوتبال هم حریف سربازان نیروی زمینی نشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مافیای فوتبال هم حریف سربازان نیروی زمینی نشد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مافیای فوتبال هم حریف سربازان نیروی زمینی نشد"، کلیک کنید.