آبروی شیایومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی جدید، بیشتر طول می کشد!

امیرمسعود عابدین_ به تازگی صاحب یک دستگاه شیایومی SU7 آبی روشن پس از طی کردن 39 کیلومتر مسافت، سرگردان مانده و گفته می شود که خودرو برای تجزیه وتحلیل باید به کارخانه بازگردانده شود و تعیین شود که آیا می توان آن را تعمیر کرد یا خیر.

این خودرو ناگهان در میانه بزرگراه خاموش شد و مالک مجبور شد آن را کنار بکشد. پیامی روی نمایشگر کیلومترشمار، هشداری را ارایه می کرد که خودرو در شرف توقف است و به راننده می گفت که خود را کنار بکشد و با مرکز خدمات آنلاین شرکت تماس بگیرد. سپس پیام دوم ظاهر شد، مبنی بر اینکه سیستم درایو (موتور الکتریکی محرک) معیوب است. در نهایت خودرو به مراکز شیایومی فرستاده شد.

جدیدترین خودروی شیایومی پس از 36 کیلومتر رانندگی خراب شد، گارانتی هم جوابگو نیست /عکس

به گزارش آیت البرز، مرکز فروش هم نتوانست مشکل را تشخیص دهد و به مالک اطلاع داد که خودرو باید به کارخانه بازگردانده شود تا مسیله را تشخیص دهند. مالک نمی خواهد که خودرو تعمیر شود و در عوض، خواستار اعمال گارانتی شده و یک SU7 کاملاً جدید درخواست کرده است. بااین حال، گفته می شود که این امر غیرممکن است، چرا که تمام مدل هایی که در حال حاضر مونتاژ می شوند، از قبل صاحبان اختصاصی خود را دارند و او باید سفارش جدیدی بدهد.

تخمین زده می شود که شیایومی از زمان عرضه این خودرو در چند ماه پیش، بیش از 10 هزار دستگاه SU7 تولید کرده است. مالکان دیگر مشکلات مختلفی مانند مشکلات رنگ را گزارش کرده اند، درحالی که برخی در مورد کارایی سیستم کنترل کشش خودرو تردیدهایی را مطرح کرده اند.

جدیدترین خودروی شیایومی پس از 36 کیلومتر رانندگی خراب شد، گارانتی هم جوابگو نیست /عکس

اخیراً شیایومی مجبور شد اذعان کند که سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) در سرعت بیش از 135 کیلومتر بر ساعت دیگر کار نمی کند و تا زمانی که به روزرسانی از راه دور به کار گرفته نشود، غیرفعال می ماند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در آیت البرز مراجعه کنید.

54322

آبروی شیایومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی جدید، بیشتر طول می کشد!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آبروی شیایومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی جدید، بیشتر طول می کشد!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آبروی شیایومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی جدید، بیشتر طول می کشد!"، کلیک کنید.