استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش های ملی/ پژوهش های دینی، مسیله محور باشند

افشاری تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش های ملی پژوهش های دینی، مسیله محور باشند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت با تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان فعال این دانشگاه برای رفع چالش های ملی تاکید کرد که پژوهش های دینی باید مسیله محور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، آیین معارفه سرپرست جدید امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در محل سالن اجتماعات ریاست این دانشگاه برگزار و صغری باباپور به عنوان مسیول امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی شد.

حامد افشاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاهی سرآمد در سطح استان تهران است و از مسیول امور بانوان انتظار می رود، توسعه و نوآوری فرهنگی امور بانوان مبتنی بر پژوهش و فناوری و کارآفرینی در واحد دانشگاهی مربوطه، شبکه سازی در سطوح و حوزه های مختلف پژوهش های فرهنگی در درون واحد دانشگاهی، ایجاد بستر های مناسب برای انجام پژوهش های دینی مسیله محور و تحقق اهداف دانشگاه در حل مسیله حجاب و عفاف و استفاده از توان بانوان فعال واحد دانشگاهی برای رفع چالش های ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد.

استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش های ملی/ پژوهش های دینی، مسیله محور باشند

در ادامه حکم سرپرستی امور بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت به باباپور اهدا شد.

در حکم افشاری خطاب به باباپور آمده است: امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح کشور در توسعه دانشگاه کرده و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

به گزارش آیت البرز، بانوان و دختران دانشجو برای اطلاع از برنامه های ویژه می توانند در گروه «بانوان نقش آفرین دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس» به سرپرستی دکتر باباپور به آدرس تلگرام https://t.me/banooqods/ مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش های ملی/ پژوهش های دینی، مسیله محور باشند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش های ملی/ پژوهش های دینی، مسیله محور باشند"، کلیک کنید.