آستین: اسراییل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند

آستین: اسراییل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند

وزیر دفاع آمریکا با تاکید بر پرهیز از تشدید تنش با تهران، به همتای اسراییلی هشدار داد که مبادا بخواهد بدون اطلاع آمریکا علیه ایران اقدامی انجام دهد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز به نقل از سی ان ان، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در رایزنی با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، از وی خواست تا قبل از هرگونه پاسخ احتمالی به حمله شب گذشته ایران به مواضع این رژیم، واشینگتن را در جریان قرار دهد.

ادعا می شود که کابینه امنیتی اسراییل کابینه جنگی رژیم صهیونیستی را مامور تصمیم گیری در قبال نوع واکنش به ایران کرده است.

این در حالی است که یک مقام دولت واشینگتن به سی ان ان گفته است که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسراییل به او گفته که ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

همچنین «یورونیوز» به نقل از آستین نوشت: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست، اما در حفاظت از نیرو های خود و حمایت از دفاع اسراییل تردید نخواهد کرد.

وی افزود که هواپیما های نظامی آمریکا و ناوشکن های مجهز به پدافند موشک های بالستیک این کشور در سرنگونی پهپاد ها و موشک هایی که شامگاه توسط ایران شلیک شد، کمک کردند.

آستین: اسراییل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آستین: اسراییل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آستین: اسراییل بدون اطلاع واشینگتن اقدامی علیه ایران نکند"، کلیک کنید.