40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!

40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!

به گزارش خبرگزاری آیت البرز و براساس گزارش مجله آیت البرز، شیایومی اخیراً اولین خودرو برقی خود را با نام SU7 در چین عرضه کرده است. این خودرو در آزمایش هایی که با سوپرشارژر هواوی انجام شد، سرعت شارژ بسیار زیادی را به نمایش گذاشت.

SU7 در سه تیپ معمولی و پرو و مکس عرضه می شود و اکنون یکی از دارندگان مدل SU7 مکس، آزمایش شارژ را با سوپرشارژر هواوی انجام داده و نتایج شگفت انگیز آن را به اشتراک گذاشته است.

آزمایش های انجام شده روی شیایومی SU7 نشان می دهد که توان ورودی این خودرو به 180 کیلووات می رسد و درنتیجه، فقط با 30 تا 40 ثانیه شارژ، 10 کیلومتر مسافت طی می کند. SU7 مکس می تواند هر 3 تا 4 ثانیه، انرژی لازم برای پیمودن یک کیلومتر مسافت را دریافت کند.

به نوشته ی MyDrivers، آزمایش های دیگر نشان می دهند که SU7 مکس با شارژرهای 600 کیلوواتی در مدت 47 دقیقه از 0 تا 99 درصد شارژ می شود. در این حالت، حداکثر توان ورودی به خودرو حدود 276 کیلووات و میانگین آن 140 کیلووات خواهد بود.

براساس نتایج آزمایش های رسمی شیایومی، خودرو SU7 مکس با 5 و 15 دقیقه شارژ می تواند به ترتیب تا 220 و 510 کیلومتر مسافت را طی کند.

طبق اعلام رسمی شیایومی، خودرو SU7 با بیش از 2٬000 مدل از ایستگاه های شارژ برندهای گوناگون آزمایش شده است. غول فناوری چینی برای انجام آزمایش های شارژ، با مؤسسه های متفرقه همکاری کرده است و نتایج این بررسی ها نشان می دهند SU7 با اکثر ایستگاه های شارژ خودروهای برقی سازگار است.

227227

40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "40 ثانیه شارژ برای ده کیلومتر مسافت!"، کلیک کنید.