24 مرکز تولید و توزیع موادغذایی پلمب شد

24 مرکز تولید و توزیع موادغذایی پلمب شد

به گزارش آیت البرز از خراسان، محمدرضا مجدی در گفتگویی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی امسال دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، بیش از 17 تن مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد ضبط و معدوم شده است، اظهارکرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا نیمه فروردین ماه، بیش از 21 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در قالب این طرح انجام شده است.

وی از پلمب 34 مرکز تولید و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور خبرداد و گفت: علاوه بر این، بازدید از 221 داروخانه ، کارخانجات مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، 103 مورد بازدید از بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس و حدود 100 بازدید از پایگاه های بهداشت، کلینیک ها، خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت نیز در این ایام انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: در این مدت بیش از پنج هزار و 950 تماس مردمی با مرکز فوریت های پزشکی نیشابور برقرار شده است و حدود 2 هزار مصدوم و بیمار توسط کارشناسان فوریت های پزشکی امدادرسانی شدند.

مجدی با بیان اینکه از این تعداد 370 مصدوم حوادث تصادفی و 935 مصدوم و بیمار حوادث غیرتصادفی به اورژانس مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به 580 هزار نفر جمعیت در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می کنند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "24 مرکز تولید و توزیع موادغذایی پلمب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "24 مرکز تولید و توزیع موادغذایی پلمب شد"، کلیک کنید.