11 میلیون دلار، فقط برای «کلاه» جنگنده اف-35!/ عکس

تینا مزدکی: لاکهید مارتین قراردادی 11 میلیون دلاری برای طراحی مجدد مجموعه سیستم نمایشگر نصب شده بر روی کلاه F-35 نسل III با هدف تقویت قابلیت های برنامه F-35 منعقد کرد.

این قرارداد که اخیراً اعلام شد، نشان دهنده تلاشی استراتژیک برای ارتقای عملکرد رابط کاربری F-35 است که یک سیستم نمایش اولیه پیشرفته در اختیار خلبانان قرار می دهد. طراحی مجدد، که انتظار می رود تا ژانویه 2025 تکمیل شود، بر تعهد لاکهید مارتین به پیشرفت مهارت های تکنولوژیکی F-35 تاکید می کند.

بودجه این پروژه مجموعاً بیش از 5.6 میلیون دلار خواهد بود که تلاش مشترک بین نهادهای دفاعی مختلف برای بهینه سازی قابلیت های هواپیمای F-35 را برجسته می کند.

سیستم نمایشگر نصب شده بر روی کلاه F-35 نسل III به خلبانان آگاهی موقعیتی بسیار خوبی را ارایه می دهد و از قابلیت های مجازی برای ارایه اطلاعات پرواز و داده های حسگر در زمان واقعی استفاده می کند. این نمایشگر خلبانان را با جهت گیری فضایی پیشرفته، هدف گیری دقیق تسلیحات و برتری تاکتیکی در محیط های عملیاتی متنوع، چه در روز و چه در شب، توانمند می کند.

11 میلیون دلار، فقط برای «کلاه» جنگنده اف-35!/ عکس

این پروژه که برای متحول کردن کابین جنگنده طراحی شده است، از فناوری های پیشرفته، از جمله نمایشگر هدآپ، نمایشگر نصب شده روی کلاه ایمنی و دید در شب با نما طراحی شده است. این فناوری استاندارد جدیدی را برای دید در حین پرواز و اثربخشی ماموریت ارایه خواهد داد و نقطه عطف مهمی در نوآوری هوانوردی خواهد بود.

منبع: defence-blog

227323

11 میلیون دلار، فقط برای «کلاه» جنگنده اف-35!/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "11 میلیون دلار، فقط برای «کلاه» جنگنده اف-35!/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "11 میلیون دلار، فقط برای «کلاه» جنگنده اف-35!/ عکس"، کلیک کنید.