تاکید بر تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان و آزادی خواهان جهان

تاکید بر تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان و آزادی خواهان جهان

مراسم روز جهانی قدس در نایروبی پایتخت و مومباسا دومین شهر کنیا برگزار شد.

به گزارش آیت البرز، به مناسبت روز قدس ، مردم مسلمان نایروبی پایتخت و مومباسا دومین شهر کنیا به همراه برخی گروه ها و تشکل های مسیحی و فعالان حقوق بشری با همراهی، هماهنگی و حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران و رایزنی فرهنگی کشورمان مراسم روز جهانی قدس شریف را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه برگزار کردند .

در نایروبی برخی از گروه های کنیایی طرفدار فلسطین با اجتماع در سالن سر علی و برگزاری سمینار، به بیان دیدگاه های خود در مورد جنایات رژیم اشغالگر پرداخته و بشدت آن را محکوم کردند .

شیخ محمد موییگا مدیر شبکه تلوزیونی شیعی المهدی، حسن کینیوا عمری استاد دانشگاه نایروبی، شیخ محمد خان رییس شورای امامان و مبلغین کنیا، شیخ عبدالحنین ابوبکر مبلغ و دین شناس، اونیسموس گیچورو رییس انجمن صلح آفریقا، نایومی بارازا رییس گروه همبستگی با آرمان های فلسطین و جمالدین رییس مرکز اهل البیت کبیرا از سخنرانان این سمینار و مراسم بودند.

سخنرانان با تشریح موضوع فلسطین از منظر تاریخی، سیاسی و حقوقی ، ظلم های آشکار بر مردم فلسطین را برشمردند و سکوت کشورها در مورد کشتار بی رحمانه و نسل کشی در سرزمین فلسطین را محکوم و از این جنایات ضد بشری ابراز انزجار کردند .

 آنان همچنین اعلام کردند که جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمایت های شرورانه آمریکا انجام می شود و این سیاست ها وجدان های بشری را میان همه ملت ها و پیروان ادیان مختلف بشدت جریحه دار کرده است.

سخنرانان بعلاوه سکوت سازمان های بین المللی در قبال این فجایع را زیر سوْال برده و مورد انتقاد قرار دادند. همچنین بر لزوم بایکوت و تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در کنیا و سرتاسر جهان از سوی مسلمانان و آزادی خواهان تاکید ورزیدند.

بر اساس این گزارش در سخنرانی های روز قدس در نایروبی ، حمله وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه را محکوم و آن را نتیجه گستاخی های بی حد و حصر رژیم اشغالگر و بی عملی و سکوت سازمان های بین المللی عنوان کردند.

پایان خبر آیت البرز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید بر تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان و آزادی خواهان جهان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید بر تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی مسلمانان و آزادی خواهان جهان"، کلیک کنید.