بخش آیت البرز از جشنواره تیاتر لاله های سرخ در تیرماه برگزار می شود 

بخش آیت البرز از جشنواره تیاتر لاله های سرخ در تیرماه برگزار می شود 

محمد یاقوت پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آیت البرز در اندیمشک اظهار کرد: جشنواره تیاتر لاله های سرخ امسال چهار بخش دارد که بخش برنای این رویداد که مختص کارگردان اولی ها و هنرمندان مستعد تیاتر استان خوزستان است در 1 تا 4 تیرماه و همزمان با عید غدیر در اندیمشک برگزار می شود.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تیاتر لاله های سرخ افزود: هدف از برگزاری این رویداد بسترسازی و شناسایی و استعدادیابی نسل نو و جوان تیاتری استان است که در نظر داریم با حمایت و اعزام استاد مشاورانی به شهرستان های مختلف استان، زمینه رشد و تعالی گروه های جوان استان را که معمولا در جشنواره های تیاتر استانی تحت الشعاع گروه های کاربلدتر و قدیمی تر استان قرار می گیرد و امکان دیده شدن پیدا نمیکنم فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و معاونت هنری، و رییس اداره هنری این اداره کل، همراهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک که ریاست شورای سیاستگذاری جشنواره را برعهده دارد و همدلی فرماندار و مسیولان شهرستان، این رویداد را در راستای شناسایی نسل جدید تیاتری که لازمه پویایی هر تشکل و انجمنی نیروسازی است و در تیرماه با همراهی حامی های این رویداد که چشم به همراهی داریم و متعاقبا اطلاع رسانی خواهیم کرد در اندیمشک برگزار خواهد شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بخش آیت البرز از جشنواره تیاتر لاله های سرخ در تیرماه برگزار می شود " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بخش آیت البرز از جشنواره تیاتر لاله های سرخ در تیرماه برگزار می شود "، کلیک کنید.