جشنواره بین المللی آبرنگ در فرهنگسرای نیاوران

دومین جشنواره بین المللی آبرنگ قرار است در نگارخانه های فرهنگسرای نیاوران برگزار شود.

به گزارش آیت البرز، دومین جشنواره بین المللی آبرنگ روز 17 فروردین ماه 1403 از ساعت 16 در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد؛ همچنین به طور همزمان نمایشگاه انفرادی مایوری ویرتانن از کشور اکوادور نیز در نگارخانه شماره دو این مجموعه برگزار خواهد شد. 

دومین جشنواره بین المللی آبرنگ با همکاری نمایندگان جامعه بین المللی آبرنگ در ایران (IWS) ـ مهسا مهدی زاده و سوگل قمسیانچی ـ و صندوق اعتباری هنر برپا می شود. 

طی دومین جشنواره بین المللی آبرنگ قرار است حدود 150 اثر از آثاری که توسط هیات داوران ایرانی و خارجی انتخاب شده است به نمایش گذاشته شوند. از بهمن نیکو، شاهین آروین، علی گلباز و شهریار وثوق، آتانور دوگان،  آیشین کشکینر (ترکیه)، تره لوخرو(مکزیک،  آمیت کاپور(هند)، توهونگ نگوین (ویتنام) و مایکل سولوویو (کانادا) می توان به عنوان هیات داوران این رویداد نام برد. 

بر اساس آنچه که فرهنگسرای نیاوران اعلام کرده است، به منظور ارتقای سطح بصری و شناخت و آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان و هنرجویان با اساتید و پیشکسوتان هنر آبرنگ، قرار است در روزهای 19 و 20 فروردین ماه کارگاه های آموزشی علی گلباز و مایوری ویرتانن برگزار شود. 

دومین جشنواره بین المللی آبرنگ از 18 تا 21 فروردین ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و علاقمندان به این هنر می توانند از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر از این جشنواره بازدید کنند.

جشنواره بین المللی آبرنگ در فرهنگسرای نیاوران

پایان خبر آیت البرز 

جشنواره بین المللی آبرنگ در فرهنگسرای نیاوران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره بین المللی آبرنگ در فرهنگسرای نیاوران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره بین المللی آبرنگ در فرهنگسرای نیاوران"، کلیک کنید.