کارگاه چاپ بنر در شوش طعمه آتش شد

کارگاه چاپ بنر در شوش طعمه آتش شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آیت البرز؛ سیدمحمدموسوی رییس آتش نشانی شوش گفت، به دنبال تماس های شهروندان درساعت 15:49دقیقه امروز سه شنبه 14 فروردین ماه با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی مبنی بر زبانه کشیدن شعله های آتش از داخل یک مغازه چاپ بنر درخیابان مدرس شرقی، بی درنگ یک اکیپ عملیات به همراه تیم نجات روانه ای خیابان مدرس شرقی، شدند.

رییس آتش نشانی شوش افزود: در محل حادثه یک باب مغازه با کاربری چاپ بنر دیده می شد که در هنگام رسیدن آتش نشانان،به طور کامل شعله ور بود.

موسوی ادامه داد: شعله های سرکش آتش به سرعت در حال سرایت به مغازه ی مجاور بود که آتش نشانان به سرعت با استفاده از لوله ی آبدهی وارد مغازه شدند وپس از یافتن کانون آتش سوزی، آن را مهار وخاموش کردند.

رییس آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوش با اشاره به خاموش کردن کامل آتش سوزی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از کنترل و مهار شعله های آتش از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از لکه گیری و جابجایی اجناس نیمه سوخته به ماموریت خود پایان دادند.

وی در پایان گفت: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگاه چاپ بنر در شوش طعمه آتش شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگاه چاپ بنر در شوش طعمه آتش شد"، کلیک کنید.