آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی امسال از سوی سردار رادان اعلام شد

آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی امسال از سوی سردار رادان اعلام شد

به گزارش آیت البرز ،فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از آغاز سفرهای نوروزی 1403 هموطنان تاکنون 740 جان باخته و 19 هزار مجروح به دلیل سوانح رانندگی در کشور ثبت شد.

آیت البرز در خبری نوشت:سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در حاشیه سفر به استان مازندران به منظور بازدید از وضعیت جاده های استان در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طول مدت سفرهای نوروزی 479 میلیون تردد بین استانی و بین شهری را تجربه کردیم و آمار تردد روزانه بعضا از مرز 29 میلیون تردد هم در بعضی از روزها در ایام تعطیلات گذشت.

وی ادامه داد: اکنون که به روزهای آخر تعطیلات نزدیک می شویم ماحصل این تردد متاسفانه ثبت بیش از 93 هزار تصادف در بین شهرها و جاده های کشور بود که بیش از 740 جان باخته و نوزده هزار مصدوم به جای گذاشت.

سردار رادان: 740 جان باخته و 19 هزار مجروح در سفرهای نوروزی هموطنان ثبت شد
سردار رادان با بیان اینکه بخش عمده ای از تصادفات متاسفانه ناشی از سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و همچنین عدم رعایت مقررات بود، از مسافران، رانندگان و همراهان آن ها خواست شتاب زدگی را از خودشان دور کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در برخی از استان های کشور مثل استان مازندران چیزی بالغ بر 200 هزار خودرو هنوز در شهرهای مازندران مانده و رسوب کرده و اگر مسافران بخواهند بازگشت خود را به روزهای آخر هفته بگذارند با یک حجم شدید ترافیک طرف خواهند شد، از مسافان خواست سفرهای خود را مدیریت کنند.

47217

آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی امسال از سوی سردار رادان اعلام شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی امسال از سوی سردار رادان اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی امسال از سوی سردار رادان اعلام شد"، کلیک کنید.