انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد

از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد

بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مقادیر زیادی داروی مخدر از یک عطاری واقع در منطقه مدنی تهران، کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، بازرسان واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور و واحد نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو به همراه نماینده اتحادیه عطاران و سقط فروشان، در بازرسی روزانه از یک عطاری مقادیر قابل توجهی داروی مخدر کشف و ضبط کردند.

اقلام کشف شده شامل 1800 عدد داروی مخدر متادون و بوپرونورفین، 4500 عدد داروی چاقی و لاغری قاچاق، 320 عدد قرص ترامادول خارج از شبکه رسمی توزیع و 52 عدد داروی دست ساز تقلبی بود که تمام اقلام جمع آوری و به محل معاونت غذا و دارو منتقل شد تا پرونده تخلف پس از بررسی های لازم به مراجع قضایی ارسال گردد.

سازمان غذا و دارو به شهروندان توصیه اکید دارد که از تهیه هرگونه اقلام دارویی و مکمل خارج از داروخانه ها خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، آن را به معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اطلاع دهند.

انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد"، کلیک کنید.