افزایش 7 برابری کشف کالای قاچاق طی روزهای ابتدایی نوروز از سوی پلیس راه آهن

افزایش 7 برابری کشف کالای قاچاق طی روزهای ابتدایی نوروز از سوی پلیس راه آهن

جانشین فرماندهی یگان های انتظامی حفاظتی فراجا از افزایش 7 برابری کالای قاچاق به ارزش 7میلیارد ریال توسط پلیس راه آهن کشور در ایام آغازین نوروز 1403نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آیت البرز سردار عباس مسعودی با اعلام این خبر اظهارکرد: پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور و فرامین مقام معظم رهبری بر مبارزه جدی با این پدیده شوم پلیس را بیش از پیش مصمم کرده که با به کارگیری تمام توان خود با قاچاق کالا وارز مبارزه کند.

وی از افزایش هفت برابری کشف کالای قاچاق در ایام ابتدایی نوروز در مقایسه با مدت مشابه خبر داد و گفت: با هوشیاری کارکنان پلیس راه آهن در همین راستا در ایام آغازین سال 1403 اقلام مختلف لوازم برقی منزل به ارزش تقریبی 7میلیارد ریال که به صورت قاچاق از طریق خطوط ریلی استان های جنوبی کشور قصد ارسال آن به مرکز بود، شناسایی و کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری پلیس، مسعودی بر عزم جدی کارکنان یگان های انتظامی حفاظتی فراجا بر مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق خبر داد و اظهارکرد: پلیس فرودگاه و راه آهن و یگان حفاظت محیط زیست و سازمان منابع طبیعی و آبخیز داری کشور همچنین یگان گمرک، مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت های کاری آنان در سال 1403 خواهد بود.

پایان خبر آیت البرز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 7 برابری کشف کالای قاچاق طی روزهای ابتدایی نوروز از سوی پلیس راه آهن" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 7 برابری کشف کالای قاچاق طی روزهای ابتدایی نوروز از سوی پلیس راه آهن"، کلیک کنید.