امیرعبداللهیان: جهان دریافت که دفاع از حقوق بشر، زنان و کودکان بازیچه سیاسی غرب است

امیرعبداللهیان: جهان دریافت که دفاع از حقوق بشر، زنان و کودکان بازیچه سیاسی غرب است

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات میدانی وسیاسی فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این گفت وگو، ضمن ابلاغ سلام های گرم خود به آیت الله خامنه ای و رییس جمهوری اسلامی ایران و تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان به دولت و ملت ایران، آخرین وضعیت تحولات سیاسی و میدانی در فلسطین و غزه را تشریح کرد.

زیاد نخاله قدرت و توان و روحیه برتر مقاومت را پس از گذشت حدود شش ماه از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه عالی توصیف کرد و از تلاش ها و اقدامات دیپلماتیک منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش های آیت الله رییسی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین تقدیر کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، وحدت و انسجام میدانی میان گروه های مقاومت فلسطینی را رمز موفقیت و پیروزی ملت فلسطین در برابر ماشین کشتار دشمن صهیونیستی دانست و تاکید کرد: هماهنگی میان گروه های فلسطینی بویژه میان حماس و جهاد اسلامی در حمایت از اهداف ملی فلسطینی در مذاکرات سیاسی نیز نمود بارزی دارد.

امیرعبداللهیان نیز در این گفت وگو، ایستادگی تاریخی مردم و مقاومت فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را مورد تجلیل قرار داد و زیاد نخاله را در جریان آخرین رایزنی ها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حمایت فلسطین قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین بر ضرورت اقدام فوری نهادهای مسوول بین المللی در توقف کشتار مردم بی پناه و زنان و کودکان غزه و کرانه باختری و ارسال فوری و بدون محدودیت کمک های بشردوستانه بین المللی برای تمامی ساکنان غزه در همه مناطق تاکید کرد.

امیر عبداللهیان افزود: تحولات شش ماه اخیر غزه، ماهیت ضدبشری صهیونیست ها و حمایت کاخ سفید از نسل کشی را برای نسل جوان و مردم جهان به خوبی به نمایش گذاشت و جهان به روشنی فهمید که دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان بازیچه سیاسی غرب است.

امیرعبداللهیان: جهان دریافت که دفاع از حقوق بشر، زنان و کودکان بازیچه سیاسی غرب است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امیرعبداللهیان: جهان دریافت که دفاع از حقوق بشر، زنان و کودکان بازیچه سیاسی غرب است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امیرعبداللهیان: جهان دریافت که دفاع از حقوق بشر، زنان و کودکان بازیچه سیاسی غرب است"، کلیک کنید.