نمایشگاه تخصصی باستان شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد

نمایشگاه تخصصی باستان شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان سمنان، مرتضی امیرجان گفت: به مناسبت نوروز 1403 نمایشگاه تخصصی باستان شناختی ریتون و آبریزهای سفالی توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان روز یکشنبه 27 اسفندماه 1402 افتتاح شد.

مدیر پایگاه ملی بافت تاریخی سمنان افزود: در این نمایشگاه بیش از 39 مجموعه ریتون و آبریزهای سفالی از دوره های پیش ازتاریخ، دوران تاریخی و دوران اسلام به نمایش گذاشته شده است.

مرتضی امیرجان بابیان اینکه نمایشگاه تخصصی باستان شناختی ریتون و آبریزهای سفالی توسط پایگاه ملی بافت تاریخی سمنان و با همکاری ستاد خدمات سفر استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان در حال برگزاری است، گفت: علاقه مندان می توانند تا روز پنجشنبه 16 فروردین ماه 1403 از ساعت 10 صبح الی 17 عصر از نمایشگاه تخصصی باستان شناختی ریتون و آبریزهای سفالی در موزه پهنه سمنان بازدید نمایند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه تخصصی باستان شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه تخصصی باستان شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد"، کلیک کنید.