چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان

چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان

آیت البرز/سمنان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خوشبختانه چهار روز نخست طرح نوروزی در محورهای این استان بدون تلفات جاده ای سپری شده است.

پژمان قراییان امروز، 28 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت چهار روز از طرح نوروزی تا صبح امروز 10 هزار و 315 مورد مراجعه به اورژانس این استان انجام شده است که 9 هزار و 259 نفر آن ها به صورت سرپایی درمان و یک هزار و 56 نفر نیز بستری شدند.

 وی با بیان اینکه 80 مورد از بستری ها مربوط به سوانح جاده ای این چهار روز بودند تصریح کرد: خوشبختانه طی این چهار روز آغازی طرح هیچ مورد فوتی در سوانح رانندگی استان نداشتیم.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه 10 هزار و 235 نفر از بیماران مراجعه کننده غیرتصادفی بودند ادامه داد: 16 مورد فوتی در موارد غیرتصادفی در این چهار روز در اورژانس های استان گزارش شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از انجام 499 ماموریت توسط اورژانس 115 در این چهار روزه خبر داد و افزود: 307 مورد از این ماموریت ها در حوزه شهری و 192 مورد در حوزه جاده ای بوده است.

وی با بیان اینکه 100 ماموریت از ماموریت های اورژانس در این چهار روزه مربوط به تصادفات جاده ای بوده است، گفت: 399 ماموریت غیرتصادفی نیز توسط همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی طی این چند روز انجام شده است.

وی آمار کل مصدومان این چهار روزه را 490 اعلام و خاطرنشان کرد: 134 مورد از این مصدومان مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

قراییان از انجام  هفت هزار و 875 ماموریت از سوی اورژانس پیش بیمارستانی استان در 11 ماهه امسال خبر داد و افزود: 3 هزار و 900 مورد از این ماموریت ها جاده ای و مابقی در حوزه شهری انجام شده است.

پایان خبر آیت البرز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهار روز بی تلفات جاده ای در استان سمنان"، کلیک کنید.