کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می شود نه مشکلات غزه

کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می شود نه مشکلات غزه

سخنگوی کاخ سفید، در پاسخ به سوالی درباره کاهش محبوبیتش گفت: «جو بایدن تصمیمات امنیت ملی را تنها بر اساس نیازهای امنیت آمریکا اتخاذ می کند، هیچ عامل دیگری در این تصمیم گیری تاثیرگذار نیست.»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پس از اطلاع از کاهش محبوبیتش در نظرسنجی های ایالت های میشیگان و جورجیا به دلیل نحوه مدیریت جنگ اسراییل علیه غزه، به شدت ناراضی شده است.

در این گزارش به نقل از یک مقام آگاه، بایدن در یک جلسه خصوصی در کاخ سفید در ماه ژانویه ادعا کرده سیاست درستی در مقابل این موضوع داشته است.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید، در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: «جو بایدن تصمیمات امنیت ملی را تنها بر اساس نیازهای امنیت آمریکا اتخاذ می کند، هیچ عامل دیگری در این تصمیم گیری تاثیرگذار نیست.»

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می شود نه مشکلات غزه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می شود نه مشکلات غزه"، کلیک کنید.