خودروهای برقی چینی رونمایی شد

با حضور شهردار تهران؛

خودروهای برقی چینی رونمایی شد

آیین رونمایی از خودروهای برقی وارداتی از چین با حضور شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آیت البرز، آیین رونمایی از یک دستگاه اتوبوس برقی، 30 دستگاه تاکسی برقی و چند دستگاه موتور برقی وارداتی از چین ظهر امروز -22 اسفند 1402- با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، محسن هرمزی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی، علی اصغر قایمی، مهدی پیرهادی، سید احمد علوی، مهدی بابایی، محمد آخوندی، علیرضا نادعلی و سید محمد آقامیری اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

قرارداد برقی سازی ناوگان حمل ونقل تهران در سفر اخیر شهردار تهران به چین نهایی شد. بر این اساس، طرف چینی متعهد شد دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس برقی، 25 هزار دستگاه تاکسی برقی، دو هزار و 500 دستگاه تاکسی شاسی بلند برقی، 10هزار دستگاه ون و 150هزار دستگاه موتور کار برقی را به صورت اقساطی واگذار کند.

محموله تحویلی امروز نمونه ای از این قرارداد است و طرف چینی متعهد شده همه وسایط نقلیه خریداری شده را پس از واریز 20 درصد پیش پرداخت حداکثر ظرف مدت 6 ماه تحویل دهد.

تاکسی های وارد شده توانایی پیمایش تا 500 کیلومتر با یک بار شارژ کامل را دارند. همچنین عمر باتری های آنها دست کم 450هزار کیلومتر برآورد می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروهای برقی چینی رونمایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروهای برقی چینی رونمایی شد"، کلیک کنید.