رونق تعاملات تجاری، فرهنگی و گردشگری از اهداف سفر استاندار کرمانشاه به عراق است

رونق تعاملات تجاری، فرهنگی و گردشگری از اهداف سفر استاندار کرمانشاه به عراق است

به گزارش خبرگزاری آیت البرز کرمانشاه، دیدار نخست محمد طیب صحرایی و هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه پس از استقبال رسمی و بازدید موزه مخصوص استاندار، روز گذشته شنبه (19 اسفندماه) در محل استانداری سلیمانیه برگزار شد.

در این دیدار هوال ابوبکر با ابراز خرسندی و تشکر از پاسخ مثبت استاندار کرمانشاه به دعوت وی، ابراز امیدواری کرد که این دیدار و گفت وگوها منشا اقدامات موثر و رونق تعاملات تجاری، فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری در 2 استان شود.

وی همچنین نسبت به افزایش همکاری های طرفین در چارچوب عناوین یونسکو مثل شهر خلاق خوراک ابراز علاقه مندی کرد.

استاندار کرمانشاه نیز با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های این استان از جمله حوزه پزشکی، فنی و مهندسی و صنعت و معدن، آمادگی کرمانشاه را برای رفع بسیاری از نیازهای کنونی سلیمانیه اعلام کرد.

وی همچنین اشاره کرد که دولت سیزدهم و استانداری کرمانشاه علاقمند است که سطح همکاری ها و ارتباطات با اقلیم کردستان و سلیمانیه را افزایش دهد.

در این نشست پیرامون تسهیل مسیر حضور کالاها و خدمات استان کرمانشاه در سلیمانیه در بخش های مختلف اقتصادی، گردشگری و پزشکی، صادرات اقلام، تجهیزات و خدمات فنی کشاورزی به اقلیم کردستان و استفاده از صنایع تبدیلی استان کرمانشاه برای فرآوری محصولات کشاورزی کردستان عراق توافقات اولیه صورت گرفت.

همچنین دیدار جداگانه ای در یک فضای صمیمی در محل کنسولگری ایران در سلیمانیه بین استانداران کرمانشاه و سلیمانیه برگزار و توافقات انجام شده در فضایی دوستانه پیگیری شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونق تعاملات تجاری، فرهنگی و گردشگری از اهداف سفر استاندار کرمانشاه به عراق است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونق تعاملات تجاری، فرهنگی و گردشگری از اهداف سفر استاندار کرمانشاه به عراق است"، کلیک کنید.