اعلام نتایج سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران / 15هزار و 33 قطعه ربع سکه تخصیص داده شد

اعلام نتایج سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران / 15هزار و 33 قطعه ربع سکه تخصیص داده شد

سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران امروز برگزار شد و 15 هزار و 33 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

به گزارش آیت البرز، مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ارز و طلای ایران خبر داد: سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران امروز شنبه 19 اسفندماه برگزار شد و از مجموع 44 هزار و 410 سکه ثبت سفارش شده، 15 هزار و 33 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد؛ بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

مدیریت ارتباطات این مرکز همچنین اعلام کرد:

«سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران امروز شنبه 19 اسفندماه برگزار شد و از مجموع 44 هزار و 410 سکه ثبت سفارش شده، 15 هزار و 33 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد؛ بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

با توجه به استقبال متقاضیان برای شرکت در حراج سکه مرکز مبادله ایران، حراج های بعدی روزهای یکشنبه (20 اسفندماه) و دوشنبه (21 اسفندماه) برگزار خواهد شد.

در اولین حراج سکه مرکز مبادله ایران از مجموع 12 هزار و 877 قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، یکهزار و 118 قطعه سکه با میانگین قیمت 11 میلیون و 548 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران که چهارشنبه 16 اسفندماه برگزار شد، از مجموع 72 هزار و 596 سکه ثبت سفارش شده، 10 هزار و 5 قطعه ربع سکه با میانگین قیمت 12 میلیون و 588 هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.»

پایان خبر آیت البرز

اعلام نتایج سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران / 15هزار و 33 قطعه ربع سکه تخصیص داده شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام نتایج سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران / 15هزار و 33 قطعه ربع سکه تخصیص داده شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام نتایج سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران / 15هزار و 33 قطعه ربع سکه تخصیص داده شد"، کلیک کنید.