به دام افتادن 20 نظامی اسراییلی در تله کتایب القسام

به دام افتادن 20 نظامی اسراییلی در تله کتایب القسام

شاخه نظامی حماس امروز با انتشار بیانیه ای از کمین مستحکم علیه نظامیان صهیونیست و به دام انداختن 20 تن از آنها خبر داد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز؛ کتایب شهید عز الدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که موفق شده است 20 نظامی اسراییلی را در یک کمین مستحکم هدف قرار دهد.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که چهارشنبه شب در یکی از ساختمان های منطقه حمد موفق شده است با استفاده از بمب های ضد نفر، بیش از 20 نظامی اسراییلی را هدف قرار دهد و موجب کشته و زخمی شدن آنها شده است.

حجم ناکامی های میدانی ارتش اسراییل به حدی بوده که روزنامه (هاآرتص) نیز اذعان کرد که نبرد زمینی به نوعی به بن بست رسیده و نیروی کافی برای شروع عملیات در اردوگاه های مرکزی و رفح وجود ندارد.

رسانه های اسراییلی امروز همچنین طی گزارشی تایید کردند که از هفتم اکتبر تاکنون «4 فرمانده تیپ، 6 معاون فرمانده تیپ، 39 فرمانده دسته، 13 فرمانده گروهان و 2 افسر عملیات ارتش و 7 فرمانده دیگر از نیرو های ذخیره که در حال تکمیل درجه های فرماندهی بودند، کشته شده اند».

رسانه های اسراییلی با وجود سانسور شدید ارتش اشغالگر برای جلوگیری از افشای آمار واقعی تلفات این رژیم در جنگ غزه با استناد به بیانیه های ارتش و آمار قطره چکانی آنها از تلفات گزارش دادند که به این ترتیب شمار کشته های نظامیان به 587 نفر و شمار زخمی ها به 3053 نفر رسیده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به دام افتادن 20 نظامی اسراییلی در تله کتایب القسام" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به دام افتادن 20 نظامی اسراییلی در تله کتایب القسام"، کلیک کنید.