حجت الاسلام رستمی: مسیولیتمان با عدم حمایت های جدی از دانشجویان خارجی 2 برابر می شود

در دومین جشنواره جایزه ملی ثریا:

حجت الاسلام رستمی: مسیولیتمان با عدم حمایت های جدی از دانشجویان خارجی 2 برابر می شود

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: همان قدر که ظرفیت بزرگی برای دانشگاه ها با حضور دانشجویان بین الملل ایجاد می شود باید ارزش آن ها را حفظ کنیم، اگر آن گونه که شایسته است نتوانیم دانشجویان خارجی را حمایت کنیم مسیولیتمان چند برابر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در دومین جشنواره جایزه ملی ثریا که امروز (سه شنبه، 15 اسفند 1402) در سالن همایش های بین الملل دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است، اظهار کرد: دانشجویان بین المللی با نهضت علمی در کنار نهضت اسلامی پس از انقلاب اسلامی آشنا هستند.

وی افزود: ایران با حضور دانشجویان بین الملل مدیون بازگشت به خویشتن، استقلال و اسلام بوده است، دانشجویان بین الملل پس از بازگشت به کشورهای خود باید در مسیر تقویت شبکه کشورهای اسلامی اقدام کنند .

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: فضای دانشگاه فضای مهمی برای دانشجویان ایرانی و بین الملل است، اما همان قدر که ظرفیت بزرگی برای دانشگاه ها با حضور دانشجویان بین الملل ایجاد می شود باید ارزش آن ها را حفظ کنیم، اگر آن گونه که شایسته است نتوانیم دانشجویان خارجی را حمایت کنیم مسیولیتمان چند برابر می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حجت الاسلام رستمی: مسیولیتمان با عدم حمایت های جدی از دانشجویان خارجی 2 برابر می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حجت الاسلام رستمی: مسیولیتمان با عدم حمایت های جدی از دانشجویان خارجی 2 برابر می شود"، کلیک کنید.