آغاز شمارش آراء در استان تهران

آغاز شمارش آراء در استان تهران

رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اتمام زمان رای گیری از آغاز شمارش آرا در شعب اخذ رای این استان خبر داد و گفت: البته رای گیری از افراد حاضر در برخی شعب همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز؛ سیدعباس جوهری، رییس ستاد انتخابات استان تهران بامداد شنبه با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افرود: براساس قانون و اعلام ستاد انتخابات کشور ساعت 24 جمعه 11 اسفند آخرین مهلت شرکت در انتخابات بود و پس از آن فرآیند شمارش آراء شروع شده است.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی و نظارتی آن دسته از شعب فاقد مراجعه کننده با بستن درب شعبه نسبت به شمارش آراء اقدام کنند، اما شعبی که مراجعه کننده دارند می توانند با بستن درب شعبه اقدام به اخذ رای کرده سپس با اتمام عملیات رای گیری، شروع به شمارش آراء کنند.

جوهری یادآور شد: هر زمان که آراء شمرده و تجمیع شود، نتایج به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

به گزارش آیت البرز، استان تهران با 35 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه و 16 کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه 11 اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز شمارش آراء در استان تهران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز شمارش آراء در استان تهران"، کلیک کنید.