واکنش محمدحسین فرحبخش به کشف حجاب در فیلم های ایرانی +فیلم

در گفت وگو با آیت البرز مطرح شد؛

واکنش محمدحسین فرحبخش به کشف حجاب در فیلم های ایرانی +فیلم

تهیه کننده و کارگردان باسابقه سینمای ایران نسبت به تولید و نمایش فیلم سینمایی «کیک محبوب من» با حضور بازیگران زن بی حجاب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، نمایش فیلم سینمایی «کیک محبوب من» به نویسندگی و کارگردانی مشترک «بهتاش صناعی ها و مریم مقدم» در جشنواره فیلم برلین یکی از حواشی جنجالی سینمای ایران در هفته اخیر بود؛ فیلمی که در آن بازیگران زن با کشف حجاب حاضر شدند.

در همین ارتباط محمدحسین فرحبخش تهیه کننده با سابقه سینمای ایران در گفتگو با آیت البرز، این گونه اقدامات را عامل ضربه زدن به بدنه سینمای ایران می دانند.

در کارنامه فرحبخش تولید فیلم هایی همچون «ریشه در خون»، «دستمزد»، «دو روی سکه»، «عقرب»، «تکیه بر باد»، «کما»، «مهمان»، «شب های تهران»، «دوستان»، «دشمن زن»، «خالتور» و «شهر هرت» درمقام تهیه کننده و کارگردانی فیلم های «زندگی خصوصی»، «عطش» و «مستانه» نیز دیده می شود.

در ویدیوی زیر صحبت های کامل فرحبخش را در این زمینه مشاهده خواهید کرد:

واکنش محمدحسین فرحبخش به کشف حجاب در فیلم های ایرانی +فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش محمدحسین فرحبخش به کشف حجاب در فیلم های ایرانی +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش محمدحسین فرحبخش به کشف حجاب در فیلم های ایرانی +فیلم"، کلیک کنید.