دیدار وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با وزیر تجارت سعودی در ابوظبی

دیدار وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با وزیر تجارت سعودی در ابوظبی

رسانه های رژیم صهیونیستی از دیدار وزیر اقتصاد این رژیم با وزیر تجارت عربستان در ابوظبی خبر دادند.

به گزارش آیت البرز، روزنامه عبری زبان «معاریو» نوشت، «نیر برکات»، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی درحاشیه نشست وزرای اقتصاد در ابوظبی با «ماجد القصبی»، وزیر تجارت عربستان دیدار کرد.

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی درجریان این دیدار گفت: «کابینه اسراییل به صلح با کشورهایی که به دنبال برقراری صلح هستند اهتمام می ورزد و ما می توانیم با همکاری یکدیگر تاریخ را بسازیم.»

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارنوت» نیز تصاویری از این دیدار از طریق سایت های شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

رسانه های سعودی تاکنون از این دیدار جزییاتی منتشر نکرده اند.

پیشتر خبرگزاری رسمی امارات «وام» از آغاز فعالیت سیزدهمین کنفرانس سازمان تجارت جهانی ابوظبی با مشارکت 175 هیات خبر داده بود.

محمد بن زاید آل نهیان، رییس امارات در جریان سخنرانی خود خطاب به حاضران در این کنفرانس گفت: «تجارت یکی از ارکان اساسی توسعه و صلح در جهان است و میزبانی امارات از این رویداد مهم بین المللی بیانگر تمایل این کشور جهت همکاری با طرف های مختلف برای حمایت از تجارت بین المللی و خدمت به مسایل و اهداف مشترک جهانی است.»

پایان خبر آیت البرز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با وزیر تجارت سعودی در ابوظبی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با وزیر تجارت سعودی در ابوظبی"، کلیک کنید.