انجام بیش از 12 هزار مورد پایش مراکز دولتی و عمومی در استان چهارمحال وبختیاری

انجام بیش از 12 هزار مورد پایش مراکز دولتی و عمومی در استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان چهارمحال وبختیاری ، جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: هم زمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه ها و مدارس استان کرده که دراین ارتباط تاکنون 12 هزار و 189 مورد پایش را انجام داده است.

وی ادامه داد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخش نامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت.

سلیمیان با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم های کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای 18 درجه در فضای داخلی و فضاهای عمومی و سرپوشیده نام برد که در فرایند بازدیدها موردتوجه و تاکید قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش نامه، اخطاریه برای اماکن زیرپوشش صادر خواهد شد که براین اساس، تاکنون به 402 سازمان یا اداره اخطار قطع به منظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.

وی در پایان از تمامی ادارات، سازمان ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام بیش از 12 هزار مورد پایش مراکز دولتی و عمومی در استان چهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام بیش از 12 هزار مورد پایش مراکز دولتی و عمومی در استان چهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.