بیش از 37 هزار واحد مسکونی در همدان ساخته می شود

بیش از 37 هزار واحد مسکونی در همدان ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، در آیین آغاز عملیات اجرایی سایت اداری بنیاد مسکن شهرستان ملایر با اعلام این خبر افزود: در راستای تامین زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 50 هزار نفر اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در شهرهای بالای 100 هزار نفر در قالب نهضت ملی مسکن و در سطح استان همدان، بیش از 37 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه امسال در مجموع 6 هزار و 460 واحد مسکن روستایی در سطح استان مقاوم سازی و تحویل شده، گفت: برای تحویل این واحدها به مساحت 228 هزار و 325 مترمربع، چهار هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: امروز رخداد بسیار بزرگی را با آغاز عملیات اجرایی اَبَر پروژه نهضت ملی مسکن ملایر به وسعت 515 هکتار شاهد هستیم که می تواند تحول بسیار خوبی را در راستای تامین مسکن ایجاد کند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه پروژه نهضت ملی مسکن ملایر در قالب 2 شهرک ایمان و امید در حد و اندازه یک شهر بزرگ است و پایه گذار یک شهرسازی نوین با طراحی بسیار خوب است، اضافه کرد: در فاز نخست این پروژه 9 هزار قطعه زمین ویلایی 200 مترمربعی تحویل متقاضیان می شود که از این تعداد هشت هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و یک هزار واحد نیز در قالب طرح جوانی جمعیت است.

وی نهضت ملی مسکن ملایر را طلیعه و نقطه عطفی در تاریخ ملایر دانست و افزود: در دهه فجر امسال 140 هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که بیش از 100 هزار میلیارد ریال آن مربوط به پروژه نهضت ملی مسکن و در طول تاریخ ملایر بی نظیر است.

استاندار همدان با بیان اینکه اجرای این پروژه ها منشاء خیر و برکت برای مردم ملایر خواهد بود، گفت: مردم این شهرستان یک هزار و 100 شهید والامقام را برای پایداری انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند و در یازدهم اسفند نیز مردم شهیدپرور با حضور پرشور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات، ماندگاری و استمرار انقلاب اسلامی را ثبت خواهند کرد.

بزودی قطعات زمین در شهرهای ازندریان و جوکار واگذار می شود

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان نیز گفت: 13 روستای شهرستان ملایر که از ابتدای انقلاب تاکنون از نعمت آسفالت، عملیات عمرانی و بهسازی بهره مند نبودند، با نگاه عدالت محور دولت سیزدهم، از نعمت آسفالت برخوردار شدند.

«مسعود رضایی» با بیان اینکه در حوزه طرح هادی نیز 42 روستا بهسازی شدند، افزود: انقلابی در اجرای آسفالت روستایی این شهرستان انجام شد که با حمایت فرماندار ملایر، در 79 روستای طرح اجرا شده است.

وی بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن روستایی نیز ساخت چهار هزار و 455 واحد مسکن روستایی آغاز شد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر شرایط اجرای نهضت ملی مسکن فراهم شده و از روز چهارشنبه قطعات شهرهای ازندریان و جوکار تحویل می شود و 2 شهر دیگر در مراحل انتهایی کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن و پروژه 502 واحدی ملایر شرایط خوب و روبه رشدی را دارد و سقف سوم در حال اجرا است و امیدواریم بر اساس برنامه زمان بندی کارها پیش برود.

رضایی درباره احداث سایت اداری بنیاد مسکن ملایر نیز اظهار داشت: این ساختمان در راستای خدمت رسانی به مردم شهرستان ملایر در سه طبقه با اعتبار 150 میلیارد ریال در زمینی به وسعت 1620 مترمربع در شهرک ولیعصر(عج) احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که این پروژه در مدت زمان 18 ماه احداث و به بهره برداری برسد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 37 هزار واحد مسکونی در همدان ساخته می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 37 هزار واحد مسکونی در همدان ساخته می شود"، کلیک کنید.