«رویداد صدرا» بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است

«رویداد صدرا» بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: «رویداد صدرا» بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است، در این مدل دانشجویان به جای تحصیل و کارآموزی در کارگاه ها و آزمایشگاه های درون واحدی دروس عملی خود را در سوله های تولید صنعت سپری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، نخستین رویداد صدرا از سری برنامه های جشنواره «امامت و مهدویت» با هدف نزدیک کردن صنعتگران و دانشجویان در دو روز با حضور رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، صاحبان صنایع و شرکت های فعال در عرصه کسب و کار و مسیولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط اثربخش صنعت با دانشگاه را کلید توسعه فناوری دانست و اظهار کرد: در عصر حاضر روابط پیچیده بین فناوری و نوآوری موجب پدید آمدن نظام نوآوری شده و در نظام ملی، نوآوری هر کشور ارتباط متقابل سه راس مثلث صنعت، دانشگاه و دولت بوده که در این میان نقش دولت ها سیاستگذاری و تسهیل کنندگی برای دو بازیگر اصلی یعنی صنعت و دانشگاه است.

حامد حسن پور با بیان فلسفه وجودی پیدایش «رویداد صدرا» گفت: رویداد صدرا بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است، در این مدل دانشجویان به جای تحصیل و کارآموزی در کارگاه ها و آزمایشگاه های درون واحدی دروس عملی خود را در سوله های تولید صنعت به عنوان دانشکده های جدید آموزشی سپری خواهند کرد.

وی متذکر شد: رویداد صدرا فرصتی برای یادگیری میدانی دانشجویان است؛ چراکه آموزه های دانشگاه با وجود تمام تلاش ها با آنچه در دنیای بیرون از دانشگاه ها در جریان است تفاوت فاحشی دارد و رویداد صدرا در راستای رفع این فاصله و واگذاری مسیر پیشرفت به دانشجویان براساس علاقه مندی و توان ایشان است.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سند توسعه و تعالی دانشگاه که بر مبنای حل مسایل مبتلا به جامعه تدوین شده، خاطرنشان کرد: تبدیل علم و آگاهی به دانشی که برطرف کننده مشکلات و معضلات صنعت و جامعه است از اهداف نهایی صدرا است؛ درغیراینصورت توقع گره گشایی از این مسایل را نیز طبیعتاً نباید داشت و گام نخست در تحقق این مهم شناسایی نظام مسایل کشور است.

حسن پور بیان کرد: نظام سیاسی و اقتصادی کشور به این باور رسیده که راه توسعه و پایدار کشور فراتر از چیزی جز پیشرفت مسیر علمی نیست و این مدل جدید نقطه عطفی برای دانشجویانی است که در راه جذب در بازار کسب و کار و صنعت گام برمی دارند.

در حاشیه رویداد صدرا نمایشگاهی با حضور بیش از 20 شرکت بزرگ و معتبر در حوزه های مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی پزشکی، نساجی و پوشاک و … در راستای اجرای طرح پویش و آشنایی دانشجویان با صنایع روز جامعه و ایجاد فرصتی دو سویه میان دانشجویان و صنایع برای برقراری ارتباطی مستقیم با هدف جذب دانشجویان مستعد و علاقه مند در بازار کسب و کار و رفع نیروی ماهر و متخصص صنایع و شرکت ها از طریق تعامل و به کارگیری دانشجویان به عنوان نیروی کار جوان و ماهر برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«رویداد صدرا» بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«رویداد صدرا» بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است"، کلیک کنید.