تجلیل از اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

با حضور مشاور رییس دانشگاه آزاد در امور زنان و خانواده صورت گرفت؛

تجلیل از اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

اعضای هییت علمی و کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، اعضای هییت علمی و کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور عاصمه قاسمی مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده تجلیل شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اعلام این خبر به خبرنگار آیت البرز گفت: در راستای تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و آموزش عالی که تجسم علم تجربه و تعهد در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، از کارکنان و اعضای هییت علمی که در 6 ماه نخست سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند با تقدیم لوح و هدیه بازنشستگی تجلیل شد.

تجلیل از اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

مهدی منصوری افزود: به استناد شیوه نامه های ابلاغی مقرر شد با همراهی و همکاری معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان سمنان و حضور یکی از مسیولان سازمان مرکزی در هر فصل از چهره های خدوم و ماندگار دانشگاه که پس از 30 سال کار و تلاش خالصانه فصل جدید زندگی، یعنی دوران بازنشستگی را آغاز کرده اند، تقدیر و سپاسگزاری شود.

به گزارش آیت البرز، مراسم تجلیل از اعضای هییت علمی و کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در سالن جلسات واحد سمنان برگزار شد و حجت الاسلام رضا کهساری، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سمنان، علیرضا مرتضایی معاون هماهنگی و برنامه ریزی استاندار سمنان، عباسعلی طاهریان معاون علوم پزشکی، رضا زیاری، معاون توسعه ومدیریت منابع، مصطفی فیض مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی، اعضای هییت علمی و کارکنان بازنسشته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و خانواده های آنان حضور داشتند.

تجلیل از اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تجلیل از اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تجلیل از اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان"، کلیک کنید.