خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین/ عکس

به گزارش خبرگزاری آیت البرز، این خودروهای به شدت اصلاح شده که متعلق به روسای جمهور و نخست وزیران هستند، مظهر لوکس بودن و تجمل گرایی هستند. همه خودروهای رسمی، چه در کشور خود ساخته شوند و چه از خارج برای مقامات برجسته وارد شده باشند، یک ویژگی مشترک دارند و آن هم قدرت است. از آنجایی که سیاستمداران جهان نیازهای امنیتی بالاتری دارند، خودروهای آنها به بهترین ویژگی های ایمنی مجهز شده اند.

در این مقاله قصد داریم تا به خودروهای اصلی مهم ترین سیاستمداران جهان بپردازیم:

1. روسیه، رییس جمهور ولادیمیر پوتین، آیوروس سنات

از پوتین تا کیم جونگ اون؛ چه خودروهایی زیر پای سیاستمداران است؟/ عکس

ولادیمیر پوتین در یک آیوروس سنات، که یکی از بهترین خودروهای ریاست جمهوری محسوب می شود و نسخه غیرنظامی آن 245 هزار دلار قیمت دارد، سفر می کند. البته، خودروی زرهی پوتین با فضای داخلی مجلل قیمت بسیار بیشتری خواهد داشت.

آیوروس سنات اولین سدان لوکس تمام چرخ محرک روسیه با 598 اسب بخار قدرت بوده که به دستور پوتین ساخته شده است. وزن این خودرو حدود هفت تن است و می تواند در برابر هر نوع حمله از جمله گاز شیمیایی، بمب و شلیک تک تیرانداز مقاومت کند. سیستم ارتباط داخلی و دوربین های مداربسته آن، این خودرو را شبیه مرکز فرماندهی پوتین روی چرخ ها می کند.

خودروی رییس جمهور روسیه توسط شرکت آیوروس موتورز روسیه ساخته شده که ادعا می کند اولین خودروساز لوکس در این کشور است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین/ عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروی گران قیمت و قدرتمند پوتین/ عکس"، کلیک کنید.