آلودگی هوا در کوت عبدالله به وضعیت بسیار ناسالم رسید

آلودگی هوا در کوت عبدالله به وضعیت بسیار ناسالم رسید

به گزارش آیت البرز،آلودگی هوا در استان خوزستان همچنان ادامه دارد و در برخی نقاط به وضعیت بسیار ناسالم رسید.

فارس نوشت،بر اساس شاخص اندازه گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون، وضعیت هوا در کوت عبدالله به 291 AQI رسید که نشان می دهد هوای این شهرها در به رنگ بنفش و بسیار ناسالم قرار دارد.

همچنین وضعیت هوا در اندیمشک 115، دزفول 103، رامهرمز 111 و سوسنگرد 122 AQI است که نشان می دهد هوای این شهرها وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های سنی حساس دارد.

وضعیت هوا در آبادان، امیدیه، ایذه، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، رامشیر، شادگان، شوش، گتوند و ماهشهر زرد و قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم بندی می شود. بر اساس این تقسیم بندی از عدد صفر تا 50 هوا پاک (سبز)، از 51 تا 100 هوا قابل قبول (زرد)، از 101 تا 150 هوا ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، از 151 تا 200 هوا ناسالم برای همه گروه ها (قرمز)، از 201 تا 300 هوا بسیار ناسالم (بنفش) و از 301 تا 500 شرایط کیفی هوا خطرناک (قهوه ای) است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلودگی هوا در کوت عبدالله به وضعیت بسیار ناسالم رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلودگی هوا در کوت عبدالله به وضعیت بسیار ناسالم رسید"، کلیک کنید.