سردار نقدی: مردم هر سال در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توطیه ها و فتنه های دشمنان را می دهند

سردار نقدی: مردم هر سال در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توطیه ها و فتنه های دشمنان را می دهند

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: پاسخ همه توطیه ها، خیانت ها، فتنه ها و برنامه هایی که دشمنان برای این ملت تدارک دیده سالانه توسط مردم در راهپیمایی 22 بهمن داده می شود.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز؛ سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه امروز (یکشنبه 22 بهمن 1402) در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گرگان اظهار کرد: پاسخ همه توطیه ها، خیانت ها، فتنه ها و برنامه هایی که دشمنان برای این ملت تدارک دیده سالانه توسط مردم در راهپیمایی 22 بهمن داده می شود.

وی افزود: مردم فریاد می زنند که بیدار هستیم و به ارزش های خود پایبند هستیم و روی خط امام و شهدا ایستادیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: امروز شعار هایی که مردم در 57 و سال های پس از آن سر داده اند عالمگیر شده است. امروز از شرق ژاپن تا غرب آمریکا همین حرف ها، همین شعار ها و بحث دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم زده می شود. پرچم دفاع از مظلوم در همه دنیا بلند است.

نقدی بیان کرد: به زودی شاهد 22 بهمن جهانی برای آزادی همه ملت ها خواهیم بود.

وی در پایان گفت: برای پیاده کردن شعار ها و مطالبات مردم نیازمند حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم.

سردار نقدی: مردم هر سال در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توطیه ها و فتنه های دشمنان را می دهند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردار نقدی: مردم هر سال در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توطیه ها و فتنه های دشمنان را می دهند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردار نقدی: مردم هر سال در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ همه توطیه ها و فتنه های دشمنان را می دهند"، کلیک کنید.