ثبت بیست و چهارمین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری

ثبت بیست و چهارمین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان چهارمحال وبختیاری، دکتر پانته آ رمضان نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: مرحومه منظر شاهقلیان قهفرخی 59 ساله براثر خونریزی مغزی در بیمارستان امام علی(ع) تامین اجتماعی بستری بود.

وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی از سوی پزشکان، خانواده وی رضایت به اهدای عضو دادند.

دکتر رمضان نژاد ادامه داد:شامگاه سه شنبه 17بهمن 1402 با رضایت خانواده فهیم و نوع دوستش، اعضای این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو در بیمارستان امام علی(ع) جداسازی شد.

وی در پایان از خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسیلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل “فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو” اقدام نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیست و چهارمین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیست و چهارمین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.