النجباء: عقب نشینی در کار نیست؛ آمریکا منتظر پاسخ ما باشد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین آیت البرز، جنبش النجباء عراق در واکنش به حملات متجاوزانه آمریکا به سوریه و عراق، تاکید کرد که پاسخ غیرمنتظره ای به این حملات خواهد داد؛ زیرا «مقاومت اسلامی امروز قادر است به دورترین نقطه [تحت اشغال آمریکا] برسد و بر آمریکا چیره شود».

جنگنده های آمریکایی در واپسین ساعات شامگاه جمعه 85 موضع را در خاک عراق و سوریه در واکنش به کشته شدن 3 نظامی این کشور طی روزهای اخیر هدف حمله قرار دادند.

دولت عراق این اقدام را «تجاوز جدید» آمریکا به حاکمیت این کشور خواند و اعلام کرد طی این حمله منطقه های «عکاشات» و «القایم» در غرب عراق و چند نقطه غیرنظامی در مجاورت این مناطق توسط جنگنده های آمریکایی هدف قرار گرفته است.

النجباء همچنین گفت: آمریکای اشغالگر و دولت شرور آن باید بدانند که مقاومت اسلامی در زمان و مکان مناسب به این حملات پاسخ خواهد داد. این، پایان کار نخواهد بود و غافلگیریهایی [برای آمریکا] داریم.

النجباء: عقب نشینی در کار نیست؛ آمریکا منتظر پاسخ ما باشد
بیانیه النجباء

 

این جنبش عراقی خطاب به آمریکاییها گفت: ذلیلانه از عراق خارج خواهید شد و برای کسانی که گوش شنوایی ندارند، تکرار می کنیم که هیچ سازشی در کار نیست، عقب نشینی نمی کنیم و شکست نخواهیم خورد.

النجبا با اشاره به اینکه آمریکا پس از این حملات، داعش را به حرکت درآورد تا نیروهای الحشد الشعبی را هدف قرار دهند، در پایان تاکید کرد: این مسیله نشان می دهد که آمریکا در جهان، حامی تروریسم و جنایت است.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم امروز در واکنش به شهادت شماری از نیروهای الحشد الشعبی و نظامیان و غیر این کشور در حملات آمریکا، عزای عمومی اعلام کرد.

پایان پیام/








شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "النجباء: عقب نشینی در کار نیست؛ آمریکا منتظر پاسخ ما باشد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "النجباء: عقب نشینی در کار نیست؛ آمریکا منتظر پاسخ ما باشد"، کلیک کنید.